شب مسی برابر سیتی؛ از پشت محوطه جریمه تا پشت دیوار دفاعی

بازیکن آرژانتینی پی اس جی در پیروزی مقابل منچسترسیتی اولین گل خود را برای تیم جدیدش به زیبایی به ثمر رساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی در بازی برابر منچسترسیتی یک شب عالی را تجربه کرد چرا که او توانست اولین گل خود را برای پاری سن ژرمن در یک پیروزی بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا بزند و تیمش را در دیدار بزرگ تیم‌های نفتی به برتری برساند.

دو تیم پی اس جی و منچسترسیتی مهم‌ترین دیدار این دور لیگ قهرمانان اروپا را با یکدیگر برگزار کنند. رقابت دو باشگاه متمول دنیای فوتبال و جنگ ستاره‌های گران‌قیمت در نهایت به سود بازیکنان ناصر الخلیفی به پایان رسید و پاریسی‌ها موفق شدند برای اولین بار گلزنی فوق ستاره خود را نیز ببینند.

ابتدا ادریسا گانا گی توانست گل اول پاری سن ژرمن را به ثمر برساند و دروازه حریف را باز کند. در ادامه شاگردان پپ بارها و بارها تلاش کردند تا دروازه دورناروما را باز کنند اما او با نمایشی بی نقص و درخشان موفق شد تا پایان بازی از گلزنی حریف جلوگیری کند. بازیکنی که به کیلور ناواس در لیگ قهرمانان ترجیح داده شده و قرار است نقش اصلی تیم فرانسوی در درون دروازه آن‌ها باشد.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی در یک حمله برق‌آسا توانست با یک دو بسیار عالی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شود و ضربه‌ای بی نقص را به سمت دروازه ادرسون بزند تا گل دوم پاریسی‌ها به ثمر برسد. به این ترتیب گواردیولا یک بار دیگر مقابل مسی گل خورد و یک بار دیگر مقابل او شکست خورد.

البته مسی صحنه جالب دیگری را نیز در این مسابقه تجربه کرد. در فرصت ضربه آزاد منچسترسیتی، مسی پشت دیوار دفاعی پاریس خوابید تا در صورت زده شدن ضربه زمینی بتواند آن را دفع کند. این حرکت لیونل مسی با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شد.

مسی در پایان بازی گفت: بسیار خوشحالم که گل زدم. اخیراً زیاد بازی نکرده ام، فقط یک بازی در اینجا انجام داده‌ام و کم کم خودم را وفق می‌دهم. تداوم پیروزی چیزی است که اهمیت دارد. رابطه ما با هر بازی بهتر و بهتر می‌شود و همه ما باید با هم رشد کنیم، سطح بازی خود را افزایش دهیم و رو به جلو ادامه دهیم.

کد خبر 525455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.