۲ جایزه برای «مسخ در مسلخ» از اسپانیا

فیلم «مسخ در مسلخ» به کارگردانی جواد دارایی از یک جشنواره فیلم در اسپانیا جایزه گرفت.

به گزارش ایمنا، فیلم مسخ در مسلخ به تهیه کنندگی مهدی کوه زاده و کارگردانی جواد دارایی جایزه بهترین فیلمنامه و جایزه بهترین فیلم را در ششمین دوره جشنواره Cine no visto اسپانیا را به دست آورد.

این رویداد از ۱۸ تا ۲۷ سپتامبر برابر با ۲۷ شهریور تا ۵ مهر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با برگزاری کارگاه آموزشی و نمایش فیلم‌های بلند کوتاه و مستند در شهر لینارس اسپانیا برگذار شد.

مسخ در مسلخ نخستین فیلم بلند جواد دارایی است و طبق روال فیلم‌های کوتاه آوانگارد خود، بخش‌های کارگردانی نویسندگی، تدوین و فیلمبرداری و تکنی کالر مسخ در مسلخ را خود انجام داده است.

مسخ در مسلخ پیش از این برنده جایزه ویژه میراث) و(جایزه ویژه BUMBLEBEE AWARD) در بیست دومین دوره جشنواره استخوان‌های برهنه آمریکا و جایزه بزرگ هیأت داوران هفدهمین جشنواره بین المللی آسیایی -آمریکایی هیوستون و برنده جایزه هیأت داوران لاس وگاس شده است.

همچنین در جشنواره‌های دیگری چون چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اِفِبو، دهمین جشنواره آسیایی تورنتو، چهاردهمین جشنواره فیلم‌های کودکان بنگلادش، هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم سالرنو، پانزدهمین دوره جشنواره فیلم قبرس، پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ماربلا نیز حضور داشته و به نمایش درآمده است.

پخش و توزیع بین المللی این فیلم توسط کمپانی دیاکو فیلم صورت می‌گیرد.

منبع: ایرنا
کد خبر 525390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.