پیش‌بینی بورس فردا ۷ مهرماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

شاخص کل در محدوده حمایتی خوبی قرار دارد و روند قیمت‌های جهانی نیز مثبت است، پیش بینی می‌شود که که بازار فردا بتواند عملکرد مطلوب‌تری نسبت به امروز ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا _چهارشنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۰ _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: دلار بازار آزاد به محدوده ۲۷ هزار ۹۵۰ تومانی رسیده است و راهی تا ۲۸ هزار تومان ندارد، اما امروز بازار سرمایه شاهد فشار فروش بود و این مسئله بسیاری از تحلیلگرهای بازار را سردرگم کرده بود، تا کنون بازار سرمایه همبستگی تنگاتنگی با دلار ثبت کرده بود ولی روز جاری خلاف عمل را ثابت کرد و بسیاری از نمادهایی که نرخ فروش آنها وابسطه به نرخ دلار است در دامنه منفی معامله می‌شدند.

برخی منفی بودن بازار را به دلیل اختلال در سامانه معاملاتی مطرح می‌کنند و برخی اخبار منتشر شده از برجام لازم است که سامانه معاملاتی هرچه سریع‌تر بهبود یابد و تا زمانی که زیر ساخت‌های بازار به حد مطلوبی نرسیده است اقدام به عرضه شرکت‌های جدید نشود و یا اگر تصمیم به عرضه اولیه هست هفته یا ماهانه یک عرضه اولیه انجام شود نه هفته‌ای ۲ عرضه در یک روز که چنین وضعیتی را در بازار ایجاد کند.

به هر حال شاخص کل در محدوده حمایتی خوبی قرار دارد و روند قیمت‌های جهانی نیز مثبت است، پیش بینی می‌شود که که بازار فردا بتواند عملکرد مطلوب‌تری نسبت به امروز ثبت کند.

کد خبر 525382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ahmad IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 0
    بازار بورس ایران برا منفی خوب سرعت عملی داره و تا دوهفته تمام حتی قیمت پایانی رو تا ۵ درصد کامل میزنه ولی برا مثبت شدن ده روزم مثبت بخوره کلش میشه ۲۵ صدم درصد
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 0
      برو بابا
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 1
    بورس ده روز منفی است ۳۰ درصد ریزش میکنه بخاطر امیدی واحی به مردم دوروز یکم متعادل میشه ۴دهم از ۳۰ درصد کم میشد مردما چی فرض کردید