جاده منطقه گردشگری « باغ رستم» آسفالت خواهد شد

سرپرست شهرداری شهر اردل، گفت: جاده منطقه گردشگری باغ رستم آسفالت خواهد شد.

مجتبی نصیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت کامل بافت قدیم شهر که بسیار در این حوزه ضعیف است در برنامه آتی شهرداری قرار دارد.

وی افزود: راه اندازی دو پارک، ایجاد المان شهری، نصب تندیس سردار سلیمانی و نامگذاری یک خیابان به نام این سردار شهید از برنامه‌های مدنظر است.

نصیری تاکید کرد: راه اندازی کارخانه قطعات بتنی، خط کشی معابر سطح شهر و سنگ فرش پیاده رو از نیازهای این شهر است که مدنظر خواهد بود.

وی با بیان اینکه طراحی دیوارهای پارک بانوان انجام خواهد گرفت که تا یک ماه آینده راه اندازی شود، گفت: این پارک ایمنی لازم را هم دارد؛ این پروژه چند سال گذشته افتتاح شد اما به خوبی از آن استفاده نشد و شایسته مردم نبود.

نصیری تصریح کرد: شهرداری اردل در زمینه خدمات شهری ضعیف است لذا دو خودرو مدنظر است که در امور جمع آوری زباله سطح شهر تجهیز شوند.

وی ادامه داد: افرادی که برای دریافت پروانه در بافت فرسوده شهر اقدام کنند تنها ۵۰ درصد هزینه را پراخت می‌کنند به دلیل اینکه مردم از اقشار ضعیف بوده و بافت فرسوده است لذا توسعه مهم است.

نصیری اظهار کرد: جاده منتهی به منطقه گردشگری باغ رستم باریک و خطرناک بوده که میراث فرهنگی امور مربوط به آسفالت و … را تقبل نکرده لذا با تفاهم نامه‌ای آسفالت این جاده با شهرداری است همچنین سکو و المان هم اجرا خواهد شد که مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست شهرداری شهر اردل، خاطرنشان کرد: این پروژه جز اولویت‌های کاری شهرداری بوده اما زمان بر است.

کد خبر 525301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.