انتخاب شهردار برتر بلغارستان توسط شهروندان

شهروندان بلغارستانی می‌توانند در انتخابات سال ۲۰۲۱ به قضاوت در مورد عملکرد شهردار خود یا مدیران سایر نقاط کشور بپردازند تا در نهایت، شهردار برتر سال بلغارستان مشخص شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات بلغارستانی برای نهمین سال پی در پی، انتخاباتی را برگزار کرده‌اند که در آن، شهروندان سراسر کشور می‌توانند به مدیران شهر خود و سایر نقاط رأی مثبت یا منفی دهند. این رأی به عملکرد هر شهردار طی یک سال گذشته اشاره دارد که در نهایت می‌تواند به انتخاب شهردار برتر کشور منجر شود و جایزه ارزشمندی را برای او به ارمغان آورد. در انتخابات سال جاری از مجموع ۲۶۵ شهردار سراسر کشور، تنها چهار نفر شرکت نکرده‌، اما سایرین در انتظار حمایت شهروندان خود و سایرین مانده‌اند.

انتخاب شهردار برتر بلغارستان توسط شهروندان

جالب است بدانید که شهروندان هر شهر تنها قادر به قضاوت در مورد شهردار خود نیستند بلکه می‌توانند از سایر مدیران شهرهای دیگر نیز افراد منتخب را برگزینند. انتخابات از هم‌اینک آغاز شده و قرار است در سیزدهم ماه اکتبر به پایان برسد. تمام افراد بالای ۱۸ سال قادر به شرکت در این رویداد هستند و با دسترسی به اینترنت می‌توانند شهردار محبوب خود را معرفی کنند.

نتیجه انتخابات در پانزدهم ماه اکتبر اعلام می‌شود که از مجموع ۲۶۱ داوطلب، جوایزی نفیسی به هفت شهردار برتر اهدا خواهد شد. این جوایز شامل عنوان‌های شهردار شهر، مردم، شهر هوشمند، نوآوری‌های جوانان و ورزش، محیط شهری، گردشگری و فرهنگ و شهر سبز برای افراد برگزیده خواهد بود.

مقامات بلغارستانی از برگزاری انتخابات شهردار سال، تنها هدف تعیین مدیران برتر را در سر پرورش نداده بلکه از این طریق، مقامات محلی، شهروندان و سایر افراد ذینفع شهری را به ایده‌پردازی برای افزایش کیفیت زندگی شهری سوق داده‌اند. گزارشات حاکی است که از زمان آغاز این انتخابات، مدیران در بهبود طراحی‌های شهری از یکدیگر پیشی گرفته‌اند که این امر به ارتقا خدمات و زیست‌پذیری مناطق شهری منجر شده است.

انتخاب شهردار برتر بلغارستان توسط شهروندان

کد خبر 525290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.