سه فرد متهم به آزار و اذیت در شیراز دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با غیرکارشناسی خواندن اظهارنظرهای مطرح شده در فضای مجازی، از دستگیری سه متهم به آزار و اذیت با تلاش و پیگیری مستمر قضائی و تلاش شبانه‌روزی ضابطان خبر داده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از دادگستری استان فارس، در مطلب ارسالی روز سه‌شنبه از قول سیدمصطفی بحرینی، اظهار کرد: این متهمان شش شاکی دارند و دستورات مقتضی در خصوص رسیدگی خارج از نوبت به پرونده و تکمیل تحقیقات صادر شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شده که انگیزه متهمان سرقت بوده است، گفت: در ادامه بزه سرقت، متهمین اقدام به آزار و اذیت شکات کرده‌اند که پس از دستگیری این افراد در راستای تکمیل تحقیقات پرونده در اختیار بازپرس ویژه در دادسرای شیراز قرار گرفته‌اند.

دادستان شیراز در ادامه با غیرکارشناسی خواندن اظهارنظرهای منتشر شده در فضای مجازی، افزود: اقدامات بعدی دستگاه قضائی در خصوص این پرونده مطابق دستورالعمل اطلاع‌رسانی قوه قضائیه و در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان شیراز تصریح کرد: مردم نسبت به جوسازی افراد غیرمسئول در فضای مجازی هوشیار باشند و اخبار را از منابع رسمی و موثق دنبال کنند.

پیش از این یک فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و آماری از آزار بانوان در یک بوستان کوهستانی شیراز مطرح شده بود که به گفته دادستان، این آمار صحت ندارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 525261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.