واکنش ایران به دروغ پراکنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی

نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران پر از دروغ بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ایران هراسی در سازمان ملل به اوج خود رسید. سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران پر از دروغ بود. این رژیم در حالی که صدها کلاهک هسته‌ای دارد نمی‌تواند در مورد برنامه صلح‌آمیز ما بحث کند.

تخت روانچی تصریح کرد: سکوت او در قبال فلسطین نشانگر عزم آنها برای سلب حقوق فلسطینی‌ها است.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل لفاظی‌ها و اتهامات این رژیم علیه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

وی با اذعان به اینکه ایران در چند سال گذشته یک جهش بزرگ در زمینه تحقیق و توسعه هسته‌ای داشته است، گفت که با حرف نمی‌توان حرکت سانتریفیوژها را متوقف کرد.

نخست وزیر رژیم اسرائیل ادعا کرد که برنامه ساخت سلاح هسته‌ای ایران به نقطه غیر قابل بازگشتی رسیده و تمامی خطوط قرمز را رد کرده است.

اتهام زدن به ایران در حالی از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی تکرار می‌شود که این رژیم دستکم ۲۰۰ بمب هسته‌ای در اختیار دارد و تاکنون اجازه بازرسی از مراکز اتمی خود را به بازرسان سازمان بین‌المللی انرژی اتمی نداده است.

توسعه اسلام گرایی در منطقه، نابودی اسرائیل و توسعه نفوذ در عراق، لبنان، سوریه، یمن و غزه از سوی جمهوری اسلامی ایران بخش دیگری از لفاظی ها و اتهاماتی بود که بنت مطرح کرد.

وی با طرح این ادعا که تهران تلاش دارد تمام خاورمیانه را زیر چتر هسته‌ای خود در آورد، حرف چندی پیش خود را دوباره تکرار کرد و گفت که این رژیم اجازه ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را نمی‌دهد.

کد خبر 525235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.