دانشجویان به واقعیت‌ها، دستاوردها و حوادث انقلاب اسلامی آگاه باشند

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری لازم است، دانشجویان نسبت به واقعیت‌ها، دستاورد و حوادث انقلاب اسلامی آگاه باشند تا بتوانند با استفاده از تجربیات گذشتگان و با عنایت به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی به وظایف خود عمل کنند.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای روز گذشته در اظهارات خود تاکید کردند که اگر تبیین و تشریح واقعه عاشورا توسط حضرت زینب (س) انجام نمی‌شد، قطعاً قیام امام حسین (ع) در کربلا می‌ماند و هیچ نفوذی در قلوب مردم جهان نداشت. مقام معظم رهبری یکی از وظایف مهم دانشجویان این سرزمین را تبیین مسائل مهم نظام دانستند که برای این کار باید واکاوی دقیق صورت بگیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در راستای استفاده صحیح از صفحه مجازی خطاب به دانشجویان تاکید کردند که باید این مسئولیت بزرگ را بر عهده بگیرند؛ زیرا امروز مسائل متعددی وجود دارد که افکار عمومی نیازمند تبیین آن هستند و در این راستا لازم است جوانان انقلابی، با اخلاق و آگاه در راستای فرمایشات رهبری گام بردارند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: متأسفانه امروز بسیاری از واقعیت‌ها و حقایق انقلاب اسلامی هنوز برای عموم مردم تبیین نشده و در افکار عمومی ابهام ایجاد کرده و لازم است این ابهامات توسط محققان دانشگاهی و جوانان با بصیرت مورد تبیین قرار بگیرد.

صدرالحسینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که نباید فضای مجازی در اختیار افرادی قرار گیرد که سعی دارند با دروغ و تهمت افکار مردم را مهندسی کنند؛ رهبر انقلاب در سخنان روز گذشته خود نسبت به حرکت کاروان اهل‌بیت پس از واقعه عاشورا تاکید کردند و این وظیفه جوانان است که دستاوردها و چشم‌انداز انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

وی یادآور شد: امروز مباحث مربوط به تبیین، یکی از اصول شناخت آحاد مردم محسوب می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به توجه به این مسئله تاکید دارند و این وظیفه مهم را نه به دستگاه‌ها و نهادهای کشور، بلکه جوانان انقلابی واگذار کردند تا این قشر از جامعه با توانمندی و آگاهی از چالش‌های فضای مجازی عبور کرده و واقعیت‌ها را برای مردم جهان تبیین کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری لازم است، دانشجویان نسبت به واقعیت‌ها، دستاورد و حوادث انقلاب اسلامی آگاه باشند تا بتوانند با استفاده از تجربیات گذشتگان و با عنایت به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی به وظایف خود عمل کنند. رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته مجدداً نسبت به حضور فعال جوانان در فضای مجازی و آگاه بخشی به آحاد جامعه تاکید کردند.

کد خبر 525209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.