آتش‌سوزی در خیابان ملت شهرکرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از وقوع حریق دیگری در شهرکرد خبر داد.

عنایت الله راهنورد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵۶ امروز_ دوشنبه پنجم مهرماه_ حریق یک زمین بایر در خیابان ملت شهرکرد، میدان بوعلی سینا به آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: این زمین یک هزار متر مساحت داشت که تعدادی لاستیک کامیون و خودرو، یک درخت بزرگ و علف هرز دچار حریق شده بود.

راهنورد تاکید کرد: علت حادثه عمدی بوده است که نیروهای آتش نشانی در مدت سه دقیقه بعد از اعلام در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: حریق در مدت یک ساعت با یک خودرو و سه نیرو اطفا شد و دود زیادی از حریق قابل مشاهده بود.

راهنورد گفت: با وجود اینکه به تازگی عملیات اطفای کارخانه در شهرک صنعتی تمام شده بود، اما نیروها در محل حادثه بعدی حاضر شدند.

وی با اشاره به گستردگی حادثه دوم در خیابان ملت، اضافه کرد: در مواقع این چنینی از سازمان فضای سبز، عوامل ادارای، حراست و شهردار شهرکرد کمک می‌گیریم که همگی در محل حاضر می‌شوند همچنین از هلال احمر و ستاد بحران نیز حمایت می‌شویم.

راهنورد گفت: دیشب تمام تجهیزات سنگین و نیروهای توانمند از جمله فرمانده‌ها درگیر در حریق شهرک صنعتی بودند و صبح امروز با گذشت زمان اندکی حادثه حریق دیگری شکل گرفت؛ البته بحران سختی نبود اگر بود باز هم نیروها حاضر می‌شدند و با دو ساعت استراحت در عملیات بعدی انجام وظیفه می‌کنند.

در این مواقع نیروها اندک است زیرا نیروهای عملیات قبل نیازمند استراحت هستند؛ لذا دیگر متولیان مانند هلال احمر و اورژانس می‌توانند به کمک آتش نشانی آیند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، عنوان کرد: حتی در حادثه دیشب بهتر بود یک دستگاه اورژانس حاضر باشد زیرا نیروهای آتش نشانی از شب تا صبح در ۶۰۰ درجه حرارت حریق کارخانه کار کردند.

کد خبر 525170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.