ایجاد تحول در مرکز کنترل ترافیک ضرورت دارد

شهردار تهران گفت: مرکز کنترل ترافیک تهران نیازمند یک تحول و ارتقا جدی است و متولیان امر با عنایت به اینکه شهرداری بر این موضوع تاکید دارد، کمک کنند تا بتوانیم در اسرع وقت به این ارتقا یافتگی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا زاکانی در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، اظهار کرد: امیدوارم توفیق نوکری مردم را داشته باشیم و به عنوان یکی از جاماندگان از خداوند بزرگ می‌خواهم که گام برداشتن در راه سیدالشهدا را از همه قبول کند و این حرکت مقدمه‌ای باشد تا شاهد ظهور حضرت حجت (عج) باشیم.

وی افزود: این مراسم حقیقت جامعه و آنچه در متن جامعه و عمق وجود مردم و اعتقادات آنها است را نشان می‌دهد، در واقع مردم به‌عنوان جاماندگان اربعین حسینی، همراهی خود را با کسانی که در کربلا هستند نشان می‌دهند.

شهردار تهران همچنین با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران در جریان چگونگی فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز قرار گرفت و در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: امروز به واسطه اربعین و رخداد عظیمی که در شهر تهران اتفاق افتاد به مرکز کنترل ترافیک شهرداری آمدیم تا از این مرکز که از یک امکان متمرکز برای اشراف به نحوه تردد و حرکت مردم و خدمات دهندگان و انواع و اقسام مجموعه‌ها از جمله اتوبوسرانی و تاکسیرانی و مسائل مختلف برخوردار است، بازدید داشته باشیم.

زاکانی ادامه داد: در واقع علاوه بر حضور در جمع مشتاقان حضرت سیدالشهدا (ع) و همراهی با آنها از این مرکز کنترل ترافیک نیز بازدید شد تا بتوانیم نوع خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد را به صورت هدفمند و به اقتضای هر نقطه‌ای از مسیر راهپیمایی بررسی و دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: در این مرکز کار بزرگی در طول سال انجام می‌شود و در واقع این مرکز در هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته فعال است و نظم و آسایش و ارائه تسهیلات برای خدمت را به شهروندان تهران عرضه می‌کند.

به گزارش سایت شهر، شهردار تهران ضمن تشکر از معاونت محترم حمل و نقل و مجموعه مرکز کنترل ترافیک شهرداری گفت: با تأکیدی که بر هوشمند سازی شهر تهران وجود دارد این مرکز نیز نیاز به یک تحول و ارتقا جدی دارد. بنابراین متولیان امر با عنایت به اینکه شهرداری بر این موضوع تاکید دارد، کمک کنند تا بتوانیم در اسرع وقت به این ارتقا یافتگی برسیم؛ در واقع نباید به این سطح از خدمات در شرایط فعلی قانع باشیم.

زاکانی در پاسخ به پرسشی درباره میزان رضایت از خدمات ارائه شده توسط شهرداری در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین، تصریح کرد: هم شهرداری خدمات بسیار خوبی ارائه کرده بود و هم خدمات فوق تصوری را مردم به یکدیگر داشتند. این خدمتی که مردم ارائه می‌دهند در کنار خدمتی که ما در شهرداری به عنوان وظیفه به شهروندان کردیم تسهیلاتی ایجاد کرده بود که لااقل در مسیری که بنده طی کردم شاهد رضایت شهروندان بودم.

کد خبر 525142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.