سجادی: ورزش زنان در ۲ بخش قهرمانی و همگانی تقویت می‌شود

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت وزرش زنان و توسعه آن گفت: معاونت تخصصی ورزش زنان در تلاش است تا ضمن حفظ ارزش‌ها و حجاب این قشر، بستر و شرایط مناسب برای فعالیت آنان در دو حوزه قهرمانی و همگانی را نیز مهیا کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اعلام وزارت ورزش و جوانان، «سید حمید سجادی» درباره جزئیات ایجاد شورایی برای پیگیری مطالبات جوانان در وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در ساختار اداری خود باقی می‌ماند اما آنچه که متفاوت با گذشته است و قرار است بر روی آن کار کارشناسی صورت بگیرد و جلسات مقدماتی و کارشناسی آن نیز آغاز شده، یک گروه مشورتی با تخصص جوانان است که افراد آن دغدغه‌مند و آشنا با جبهه فرهنگی انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب هستند که تا حدودی نفرات آن را هم برای عضویت در این گروه شناسایی کرده‌ایم.

وی با اشاره به فاکتورها و شاخص‌های انتخاب افراد برای این گروه مشورتی، تصریح کرد: افراد این گروه مشورتی کارشناسانی هستند که با خواسته‌ها، مطالبات و روحیه جوانان آشنا هستند. معاونت جوانان رسالت خود را انجام می‌دهد اما این شورا یک شورای مشورتی برای ما می‌شود که محتوای کار معاونت جوانان را با هماهنگی و هم‌فکری این شورا ترسیم و طراحی می‌کنیم و در دستور اجرای کار خود قرار می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خدمت رئیس جمهوری هم این طرح را توضیح دادیم که در آینده ان شاالله معاونت جوانان، حوزه جوانان و خود وزارت ورزش و جوانان به یک قرارگاه یا هیأت امنا در بخش جوانان تبدیل شود تا مطالبات جوانان را بیش از پیش دنبال کنیم.

سجادی درباره پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تشکیل وزارت امور خانواده، زنان و جوانان، گفت: هرچه تصمیم گیری شود ما به آن عمل می‌کنیم. ما سرباز ولایت، رهبری، مملکت و در خدمت دکتر رئیسی و عضو کوچکی از کابینه ارزشمند وی هستیم. خود را ملزم به همکاری و هم‌فکری با آنچه به خیر و صلاح مملکت پیش بینی، طراحی، تصمیم گیری و سیاست گذاری شود، می‌دانیم و باور داریم هر تصمیمی که گرفته شود بهترین اتفاق است.

وی توسعه ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و گفت: معاونت تخصصی ورزش بانوان در تلاش است تا ضمن حفظ ارزش‌ها و حجاب بانوان، بستر و شرایط مناسب برای فعالیت آنها برای پرداختن به ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی نیز مهیا کند.

وزیر ورزش و جوانان این نکته را مورد تاکید قرار داد که حرکت، پویایی، تحرک و فعالیت جسمی همگی در کنار آموزه‌های دینی شعائر مذهبی و ارزش‌های فرهنگی با ایجاد شرایط مناسب، توسعه پیدا کند.

سجادی ادامه داد: بانوان ورزشکار ما هم اکنون با حجاب و حفظ ارزش‌ها قهرمان المپیک پارالمپیک، جهان و جز برترین‌ها در آسیا هستند، و ما موظف هستیم شرایط بهتری را برای افتخارآفرینی در میادین بین المللی مهیا کنیم.

کد خبر 525095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.