بهبود زیرساخت‌های آبی اسپانیا برای بهبود وضعیت اقتصادی پساکرونا

مدیران سویا، مرکز بخش خودمختار اندلس و استان سویا در اسپانیا از سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیون یورویی بانک سرمایه اروپا برای بهبود زیرساخت‌های آبی خبر داده و ادعا کرده‌اند که اقدام آن‌ها زمینه‌ساز کارآفرینی بیشتر خواهد بود ضمن اینکه سلامت ساکنان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بانک سرمایه اروپا مبلغ ۷۵ میلیون یورو در اختیار تامین‌کنندگان آب سویا قرار داده و از آن‌ها خواسته است از طریق بهبود زیرساخت‌های آبی، گام بلندی در بهبود وضعیت سلامت و اقتصادی شهر در پساکرونا بردارند. البته قرار است این مقدار بودجه تا ۲۰۲۴ هر سال به حساب سویا واریز شود و برای اقدامات مشابه مورد استفاده قرار گیرد. مدیران سویا ادعا کرده‌اند که از هزینه تخصیص‌یافته جدید برای بهبود کیفیت خدمات و پایداری زیست‌محیطی در ۱۱ منطقه از شهر بهره خواهند گرفت.

بودجه‌ای که از سوی بانک سرمایه اروپا در اختیار مدیران سویا قرار می‌گیرد برای بهبود زیرساخت‌های آبی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که این امر به سهم خود در افزایش کیفیت و پایداری خدمات آبی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. علاوه بر این، مدیران شهر در نظر دارند از طریق افزایش کارآمدی انرژی و به حداقل رساندن احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف شهر، کیفیت زندگی مردم را نیز بهبود بخشند.

در نتیجه افزایش کارآمدی خدمات تأمین آب، این مایع حیاتی به طور برابر در مناطق مختلف شهر توزیع خواهد شد و نگرانی‌های کمبود آب میان مردم را به حداقل خواهد رساند. علاوه بر این، مدیران سویا پیش‌بینی کرده‌اند که در پروژه جدید خود به ایجاد هزار و ۱۰۰ شغل جدید در منطقه، طی مراحل ساخت و ساز کمک کنند که این امر می‌تواند رکود اقتصادی ناشی از شیوع پاندمی کرونا را تا حد زیادی جبران کند.

بهبود زیرساخت‌های آبی اسپانیا برای بهبود وضعیت اقتصادی پساکرونا

کد خبر 525024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.