عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم مهرماه

در این بسته خبری از آسفالت ۴۷ روزه معابر شهری بجنورد تا بازدید معاون استاندار از پروژه‌های کلان اسلامشهر و پذیرش ۷۵۷ فوتی در آرامستان‌های قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ساماندهی پیاده رو کامکار سنندج

عطاالله ساعدموچشی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات ساماندهی پیاده رو بلوار کامکار سنندج به مساحت پروژه ۴۵۰۰ مترمربع، طول ۳۰۰ متر و عرض متوسط آن ۱۵ متر انجام می‌شود.

نصب المان کشاورز در میدان کشاورز ملایر

مهدی بهرامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با اعلام این خبر گفت: المان‌های شهری به عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزای شهر می‌توانند نقش بسزایی در ایجاد روابط عاطفی افراد با فضاهای شهری و به تبع آن ارتقای سرزندگی و پویایی این‌گونه فضاها ایفا کنند.

پذیرش ۷۵۷ فوتی در آرامستان‌های قزوین

سعید عظیمی صدر، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پذیرش ۷۵۷ فوتی در این سازمان در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

آموزش نکات ایمنی و آتش نشانی به پرسنل بیمارستان سینای زرند

مسعود مؤمنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از فراگیری آموزش اطفا حریق بیش از ۸۰ نفر از پرسنل بیمارستان سینای زرند خبر داد و گفت: در این دوره، کارشناس آموزش آتش نشانی شهرداری در رابطه با انواع حریق و نحوه مواجهه با آن و نیز کاربرد انواع کپسول‌های اطفا حریق آموزش‌های لازم را ارائه داد.

بازدید از پروژه‌های کلان شهرداری اسلامشهر

عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در بازدید از پروژه‌های کلان شهرداری اسلامشهر از جمله پارک شهید سلیمانی، اظهار کرد: برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به شهروندان باید تمهیدات بیشتری از قبیل ایجاد ایستگاه آتش نشانی، احداث راه دسترسی و رینگ پیاده روی در پیرامون مجموعه و تکمیل بخش‌های باقیمانده توسط شهرداری انجام شود.

کاشت گل‌های پاییزی در سطح شاهین شهر

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر بیان اینکه باغچه‌های گل فصل هرساله طی سه نوبت با هدف زیباسازی و حفظ طراوت فضای شهری گلکاری می‌شود، گفت: با توجه به تأکید جناب عارفیان شهردار شاهین شهر مبنی بر حفظ زیبایی شهر و تأثیر گل در سلامت روحی و افزایش نشاط شهروندان، کاشت بیش از چهل و پنج هزار بوته گل داوودی، گل‌کلم و بنفشه در باغچه‌ها، میدانگاه‌ها و بوستان‌های شهر در حال انجام است.

رفع مشکل آب‌گرفتگی شهرک شفارود نیازمند اعتبارات استانی است

شهرام شهابی، شهردار پره سر گفت: رفع مشکل آب گرفتگی شهرک شفارود در هنگام بارندگی و اجرای کامل طرح جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در این منطقه، نیازمند تخصیص اعتبارات استانی است.

شست و شوی مستمر مخازن زباله شهر قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: با توجه به حفظ و ارتقای بهداشت محیطی و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع خصوصاً در فصل گرما، شست و شوی مخازن زباله به صورت مداوم توسط عوامل حوزه خدمات شهری در حال انجام است.

آسفالت ۲۶ هزار متر مربع از معابر شهر در ۴۷ روز

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد تاکید کرد: تنها در بازه زمانی ۴۷ روزه، شهرداری بجنورد موفق شد ۲۶ هزار متر مربع از سطح معابر را آسفالت کند؛ این خدمات از جوادیه شروع و به ۳۲ متری شهدا رسید و درادامه در سطح شهر گسترش پیدا کرد.

معابر شهری بوشهر لایروبی شد

الله یار گرشاسبی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از اجرای طرح پاک سازی و لایه روبی معابر شهری در نقاط مختلف شهر بوشهر خبر داد.

کد خبر 524976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.