ایجاد زیرساخت پخش سراسری اذان در اصفهان بودجه می‌گیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت پخش سراسری اذان در شهر آمادگی همکاری برای تغییر در ردیف‌های مربوط را در اصلاح بودجه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بر اساس قانون یکی از وظایف شورا بررسی و تصویب بودجه و اصلاح بودجه شهرداری است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد شهردار اصفهان به دلیل تغییر و تحول در مدیریت شهری هنوز مجال دقت در بودجه را پیدا نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهردار اصفهان باید در جلسات مربوط به اصلاح بودجه شرکت کرده و دغدغه و مطالعات لازم در این زمینه را به‌کار گیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: تهیه زیرساخت‌های لازم برای پخش سراسری اذان در شهر اصفهان از دوره دوم شورا مطرح بوده و سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی در قالب «طرح مأذنه» در مقطعی آن را دنبال کردند، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم نوروز ۱۴۰۱ صدای اذان در سراسر شهر پخش شود، تصریح کرد: شورا برای ایجاد زیرساخت آن آمادگی همکاری برای تغییر در ردیف‌های مربوط را در اصلاح بودجه دارد و شهرداری نیز باید مطالعات و برآورد هزینه آن را تا پیش از تصویب اصلاح بودجه انجام دهد.

کد خبر 524972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 1
    مگه ازار دارین مردم مریض دارن کودک دارن ارامش میخوان