فرهنگ عالم پروری، ایثارگری و انقلابی اصفهان حفظ شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان و مدیران ما در به‌کارگیری فرزندان و قوم و خویش خود در سازمان‌ها و ادارات دولتی سبقت می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز (یکشنبه) در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گذشته و در جریان عهدنامه‌ها بخش‌هایی از ایران با بی لیاقتی پادشاهان از دست رفت و اکنون و در آینده، کسانی اعتقادات جوانان ما را تصرف می‌کنند و به یغما می‌برند.

وی افزود: چرا مسئولان ما به سمت و سوی اشرافی‌گری و مال اندوزی می‌روند و نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت شده‌اند؟ رزمندگان در جبهه‌های جنگ با الگوگیری از قمر بنی‌هاشم (ع) گاهی با آن که خودشان نیاز به قطره‌ای آب داشتند آن را به همرزم خود می‌دادند. غذای خود را نمی‌خوردند و به هم‌سنگر خود تقدیم می‌کردند اما اکنون مسئولان و مدیران ما در به‌کارگیری فرزندان و خویشان خود در سازمان‌ها و ادارات دولتی سبقت می‌گیرند روحیه ایثارگری و انقلابی کجا رفت؟

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ما هنوز که هنوز است شهید حججی ها، خیزاب‌ها، محمدی‌ها و لندی ها را در جامعه داریم. ما فرزندان پاک و برومندی داریم که هر آن با اذن مقام معظم رهبری به صحنه می‌آیند و از این مرز و بوم دفاع می‌کنند. مردم ما متدین، پاک، ایثارگر و انقلابی هستند و نمود همه این ویژگی‌ها در انتخابات و راهپیمایی‌ها مشاهده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید گذاشت فرهنگ عالم پروری، ایثارگری و انقلابی در شهر از بین برود، با تشکر از برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی - تفریحی شهرداری و توجه به محله محوری در آن گفت: لازم است در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهر به مناسبت‌های مذهبی توجه شود.

کد خبر 524929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.