سپاه پاسداران گنجینه زرافروز گلستان شهدا اصفهان را مغتنم بداند

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سپاه پاسداران باید متولی ارتقای جایگاه گلستان شهدا بوده و این گنجینه زرافروز را که مکانی است برای انتقال آنچه از جنگ باقی مانده، مغتنم بشمارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این شهر در بسیاری مسائل دچار عقب‌ماندگی بوده که یکی از آن‌ها وضعیت گلستان شهدا است، اظهار کرد: این مکان با داشتن افرادی در تاریخ کشور نمونه است و باید به عنوان یک زیارتگاه در قلب اصفهان محسوب شده و طرح‌های مربوط به آن با این رویکرد تدوین و اجرا شود.

وی افزود: اگر طرح کشوری یا استانی در خصوص ارتقای جایگاه و وضعیت گلستان شهدا وجود دارد، سپاه پاسداران باید متولی آن بوده و این گنجینه زرافروز را که مکانی است برای انتقال آنچه از جنگ باقی مانده، مغتنم بشمارد.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر شهرداری و ارتش، خاطرنشان کرد: حال که اختلافات میان این دو نهاد کمتر شده و ارتش تمایل زیادی برای همکاری با شهرداری دارد، فرصت خوبی برای همراهی و همکاری فراهم شده و لازم است شهرداری برای ایجاد کاربری مناسب اراضی ارتش که در حریم شهر قرار دارد با این نیروی نظامی نهایت همکاری را داشته باشد.

کد خبر 524923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.