بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

احتمال یک نوسان مثبت در محدوده ۴۱ هزار دلار وجود دارد اما به صورت کلی روند بیت کوین نزولی خواهد بود و تا زمان تغییر روند کلی برای خرید (معامله spot) باید صبر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۲ هزار و ۶۹ دلار

· اتریوم دو هزار و ۸۳۱ دلار

· کاردانو دو دلار و ۲۳ سنت

· بایننس کوین ۳۳۹ دلار و ۵۰ سنت

· دوج کوین ۲۰ سنت

· ریپل ۹۲ سنت

· پولکادات ۲۸ دلار و ۶۴ سنت

· اولانچ ۶۵ دلار و ۵۰ سنت

· سولنا ۱۳۰ دلار و ۴۴ سنت

. ترا ۳۵ دلار و ۲۸ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۴ مهر

احتمال یک نوسان مثبت در محدوده ۴۱ هزار دلار وجود دارد اما به صورت کلی روند بیت کوین نزولی خواهد بود و تا زمان تغییر روند کلی برای خرید (معامله spot) باید صبر کرد.

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

مردم السالوادور به شکل گسترده‌ای در حال تبدیل بیت کوین‌هایشان به دلار هستند

گزارش‌های محلی می‌گویند که بخش بزرگی از مردم السالوادور علاقه‌ای به بیت کوین ندارند و در حال فروش و تبدیل بیت کوین‌های خود به دلار هستند. طبق گزارش‌ها، صف‌های طولانی در برابر خودپردازهای بیت کوین به وجود آمده تا ۳۰ دلار بیت کوینی که دولت به آن‌ها داده است را از حساب‌هایشان برداشت کنند. البته دولت السالوادور گفته بود که این کار امکانپذیر نیست، اما مردم این کشور راه حلی برای انجام این کار پیدا کرده‌اند. مردم السالوادور متوجه شده‌اند که قفل دارایی‌هایشان پس از انتقال بیت کوین خود به آدرسی دیگر، از بین می‌رود و می‌توانند به صورت دلاری آن را برداشت کنند که همین امر منجر به تشکیل صف‌های بسیار طولانی در برابر خودپردازها شده است.

کیوساکی علت احتمالی ممنوعیت‌های جدید در چین را فاش کرد

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار سرشناس بازارهای مالی، می‌گوید دولت و بانک مرکزی چین با اعمال محدودیت‌های جدید بر حوزه ارزهای دیجیتال می‌خواهند مسیر را برای استفاده از یوان دیجیتال هموار کنند. کیوساکی ادامه داد اگر بانک مرکزی آمریکا در این مسیر گام بگذارد بدان معناست که بیت کوین غیرقانونی خواهد شد و دولت ایالات متحده هم مانند چین به دولتی متمرکز تبدیل می‌شود. پیش از این هم برخی از کارشناسان اعلام کرده بودند چین با استفاده از پول دیجیتال حساب‌های بانکی مردم را به شدت کنترل می‌کند و از درآمدها و مخارج آنان اطلاعات کاملی در اختیار خواهد داشت.

نووگراتز: بیت کوین و اتریوم وارد فاز تثبیت می‌شوند

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، معتقد است اعمال ممنوعیت‌های جدید بر حوزه ارزهای دیجیتال در چین باعث می‌شوند که بیت کوین و اتریوم وارد فاز تثبیت شوند. بانک مرکزی چین روز جمعه اعلام کرد تمامی تراکنش‌های کریپتویی در این کشور غیرقانونی است. در همین حال، رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار سرشناس، بر این باور است که پکن با این اقدام قصد دارد راه را برای عرضه پول دیجیتال ملی هموار کند.

شهردار میامی: سرکوب چین فرصتی برای رهبری آمریکا در حوزه ارزهای دیجیتال است

فرانسیس سوارز، شهردار میامی که در تلاش است تا این شهر را به قطب بیت کوین تبدیل کند درباره اعمال ممنوعیت‌های جدید چین علیه ارزهای دیجیتال در توییترش نوشت: «ممنوعیت بیت کوین توسط چین یک اشتباه بزرگ با تأثیراتی است که نسل‌های مختلفی آن را احساس خواهند کرد. زیان آن‌ها، سود ما است و آمریکا می‌تواند به خانه‌ای قدرتمند برای استخراج کنندگان بیت کوین و همه کسانی که در حال توسعه بیت کوین هستند تبدیل شود و آنان را رهبری کند.»

پاتریک مک هنری، نماینده کارولینای شمالی در کنگره نیز در پاسخ به سوارز دیدگاه او در این زمینه را تأیید کرد و نوشت که تصمیم چین برای محدود کردن دسترسی مردم، فرصتی مناسب برای رهبری آمریکا در زمینه ارزهای دیجیتال است.

حکم بازداشت بنیان‌گذار طرح پانزی فینیکو برای دو ماه دیگر تمدید شد

دادگاهی محلی در کازان، پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه بازداشت کریل دورونین، بنیان‌گذار بزرگترین طرح پانزی ارز دیجیتال روسیه را تمدید کرد. طبق دستور دادگاه بنیان‌گذار فینیکو (Finiko )حداقل تا دو ماه دیگر در بازداشت باقی خواهد ماند. دلیل این تصمیم، ترس مقامات از فرار دورونین از اجرای قانون و عدالت است. گفتنی است که این دادگاه حکم بازداشت ایلگیز شکیروف، قائم مقام فینیکو و دست راست دورونین را هم برای بار دیگر تمدید کرد.

رشد ۱۲ درصدی اترهای قفل شده در پروتکل‌های دیفای طی ۱۰ روز اخیر

تعداد خالص اترهای قفل شده در پروتکل‌های مختلف حوزه دیفای در ۱۰ روز گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است. در روز ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱، میزان اتریوم‌های قفل شده در پروتکل‌های دیفای به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود، یعنی حدود ۶.۹۵ میلیون اتر رسیده بود. اما دیفای پالس کزارش داده که امروز ۲۵ سپتامبر، میزان اتریوم قفل شده در تمام پروتکل‌های دیفای به ۷.۸ میلیون اتر رسیده است. در این میان پروتکل‌های آوه فایننس، کامپاند فایننس و یونی سواپ از محبوب‌ترین پروتکل‌ها از نظر میزان دارایی قفل شده هستند.

کاردانو با چین لینک برای توسعه قراردادهای هوشمند همکاری می‌کند

تیم توسعه دهنده کاردانو در پست وبلاگی جدید خود خبر از همکاری تازه‌ای با چین لینک داده‌اند و قرار است تا اوراکل‌های آن در شبکه کاردانو ادغام شود. این همکاری جدید به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا قراردادهای هوشمند را برای اپلیکیشن‌های دیفای بلاک چین کاردانو ایجاد کنند. ادغام این اوراکل‌ها در کاردانو به تیم‌های توسعه دهنده اجازه می‌دهد تا داده‌های نهادی ارائه شده از سوی چین لینک را در قراردادهای هوشمند خود ارائه دهند.

بازی بلاک چینی کاوایی ( kava) آیلندز ۲.۴ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

بازی بلاک چینی کاوایی ((kava آیلندز (Kawaii Islands )در دور تأمین سرمایه خصوصی خود ۲.۴ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. این دور از تأمین مالی بازی کاوایی آیلندز به رهبری مپل بلاک کپیتال و سیگنوم انجام شد و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر مطرحی همچون دی‌اف‌جی، جی‌اسکوئر، پالیگان، اوککس و پولکا استارتر نیز در آن مشارکت داشتند. کاوایی آیلندز یک اکوسیستم کسب درآمد از طریق بازی است که حول دارایی بومی آن یعنی KWT ساخته شده است.

اندونزی ارزهای دیجیتال را همانند چین ممنوع نمی‌کند

محمد لطفی، وزیر تجارت اندونزی، می‌گوید دولت این کشور قصد ندارد همانند چین ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کند. به گفته لطفی، دولت تلاش می‌کند راه‌های استفاده از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های غیرقانونی را مسدود کند. این مقام دولتی در شرایطی این سخنان را مطرح کرد که حجم تراکنش‌ها در ۱۳ صرافی اندونزی طی پنج ماه نخست امسال ۴۰ درصد بیشتر شده است. گفتنی است تعداد کاربران فعال در این حوزه هم از مرز ۶.۵ میلیون نفر عبور کرده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 524905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.