۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
خانه مسی در پاریس + عکس

لیونل مسی این روزها به دنبال خانه‌ای لوکس در پاریس است تا بتواند به آن نقل مکان کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی که از بارسلونا به پاریس سن ژرمن پیوست و به شهر پاریس سفر کرده، خانه‌ای با اجاره ۲۰ هزار یورو در ماه برای خود انتخاب کرده است.

مسی بارسلونا را پس از یک زندگی طولانی در کاتالونیا ترک کرد. او که پیش از این هیچگاه مجبور به ترک این شهر و خرید یا اجاره خانه‌ای جدید نشده بود، حالا با چالش بزرگ خانه در پاریس روبروست و پیش از این نیز برخی از تلاش‌های او برای پیدا کردن محل جدید زندگی‌اش ناکام ماندند.

ظاهراً محله معروف و خاص نوئی سور سین در پاریس مورد توجه مسی قرار گرفته و او خانه‌ای در این محله برای سکونت خود انتخاب کرده است. این محله یکی از مناطق گران قیمت پاریس محسوب می‌شود و بسیاری از افراد معروف نیز در این محله زندگی می‌کنند.

از هم تیمی‌های مسی نیز دی ماریا و پارادس، دو بازیکن آرژانتینی دیگر پی اس جی در سور سین پاریس زندگی می‌کنند و احتمالاً این دو نفر مشوق‌های مسی برای انتخاب محله مورد نظر بوده‌اند تا او بتواند با دو هم تیمی خود نیز همسایه شود.

خانه مسی در پاریس + عکس

پیش از انتقال مسی به فرانسه، باشگاه پاریسی اعلام کرده بود که احتمالاً تا زمان پیدا کردن خانه توسط مسی در این شهر، هزینه اقامت او در یک هتل لوکس را بپردازد تا وی بتواند اسباب کشی و نقل مکان خود به کشور جدید را به سادگی انجام دهد.

کد خبر 524896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.