عملیات امداد و نجات ۴۴ درصد بیشتر شده است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در گرگان و توابع ۸۳۵ مورد اطفا حریق و هزار و ۳۳ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موسی‌الرضا صفری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به کمبود وسایل و تجهیزات آتش نشانی، اظهار کرد: نیاز است به منظور حفاظت فردی آتش نشانان اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزاتی مثل کلاه، دستکش و ماسک حفاظتی اختصاص پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر گرگان ۲۲ شیر مخصوص آتش نشانی دارد با این وجود نصب ۱۱ شیر دیگر در بافت قدیم برای خدمات رسانی بهتر در زمان وقوع حوادث ضروری است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تاکید کرد: شیرهای هیدرانت به منظور سرویس دهی بهتر، کنترل و جلوگیری از آتش سوزی در مناطق پرتردد و بافت قدیم شهر، لازم است.

صفری با بیان اینکه اطفای حریق نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد، و عملیات امداد و نجات ۴۴ درصد بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در گرگان و توابع ۸۳۵ مورد اطفا حریق و هزار و ۳۳ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار تاکسی در گرگان مشغول فعالیت هستند که به منظور بالا بردن ضریب ایمنی بیشتر آموزش آنها برای نحوه فعالیت در زمان بروز حادثه در یک برنامه ریزی مشخص در حال انجام است.

کد خبر 524749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.