به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید رحمانی با اشاره به آمار شش ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده ۱۹ هزار و ۱۷۱ بار تلفنهای سامانه به صدا درآمد که از این مجموع ۸ هزار و ۴۲۸ تماس با راهنمایی کارشناسان به مرحله ثبت نرسید؛ اما ۱۰ هزار و ۷۴۳ تماس شهروندان ثبت شده و به مراجع ذیربط ارجاع شده است.
وی افزود: بیشترین درخواستهای شهروندان به ترتیب از سازمانهای مدیریت پسماندها، سازمان ساماندهی مشاغل شهری، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه یک، پارکها و فضای سبز، شهرداری منطقه سه، حمل و نقل و ترافیک و زیباسازی بوده است.
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: نظافت معابر، شست و شوی مخازن، لایروبی جوی، سد معبر وانت بارهای دوره گرد، رها کردن خاک و نخالههای ساختمانی و هرس شاخههای خشکیده از مهمترین خواستههای شهروندان بوده که سامانه ۱۳۷ به مراجع ذیربط انتقال داده است.
رحمانی اضافه کرد: سامانه ۱۳۷ مرکز فوریتهای شهری نیست و حل مسائلی زمان بر است؛ بنابراین شهروندان صبر و آرامش داشته باشند و مسائل خود را با سامانه مدیریت شهری مطرح میکنند.
نظر شما