ثبت درخواست شهروندان از ۱۰ هزار پیام گذشت

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین از ثبت ۱۰ هزار و ۷۴۳ پیام شهروندان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید رحمانی با اشاره به آمار شش ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده ۱۹ هزار و ۱۷۱ بار تلفن‌های سامانه به صدا درآمد که از این مجموع ۸ هزار و ۴۲۸ تماس با راهنمایی کارشناسان به مرحله ثبت نرسید؛ اما ۱۰ هزار و ۷۴۳ تماس شهروندان ثبت شده و به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

وی افزود: بیشترین درخواست‌های شهروندان به ترتیب از سازمان‌های مدیریت پسماندها، سازمان ساماندهی مشاغل شهری، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه یک، پارک‌ها و فضای سبز، شهرداری منطقه سه، حمل و نقل و ترافیک و زیباسازی بوده است.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: نظافت معابر، شست و شوی مخازن، لایروبی جوی، سد معبر وانت بارهای دوره گرد، رها کردن خاک و نخاله‌های ساختمانی و هرس شاخه‌های خشکیده از مهمترین خواسته‌های شهروندان بوده که سامانه ۱۳۷ به مراجع ذی‌ربط انتقال داده است.

رحمانی اضافه کرد: سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهری نیست و حل مسائلی زمان بر است؛ بنابراین شهروندان صبر و آرامش داشته باشند و مسائل خود را با سامانه مدیریت شهری مطرح می‌کنند.

کد خبر 524740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.