واکسیناسیون ۶ هزار راننده ناوگان حمل و نقل ارومیه

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: قطعاً از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهر برداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده‌اند جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، ناصر سعید آبادی اظهار کرد: ۶ هزار راننده دارای کارت فعالیت اتوبوس، تاکسی، مینی‌بوس، آژانس‌های تلفنی شهری و رانندگان وانت بارهای حمل بار شهری دارای مجوز فعالیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: آن دسته از رانندگانی که نتوانسته‌اند واکسن کرونا را دریافت کنند می‌توانند به محل مرکز واکسیناسیون شهید بابا ساعی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از رانندگان و فعالان حمل و نقل بار و مسافر شهری درخواست می‌شود جهت واکسیناسیون اقدام کنند چرا که واکسیناسیون رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس بخشنامه‌های واصله الزامی است.

سعید آبادی اضافه کرد: قطعاً از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهر برداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده‌اند جلوگیری می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 524723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.