عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم مهرماه

در این بسته خبری از اجرای طرح محله سبز زرند تا نوبت دهی اینترنتی مرکز معاینه فنی قزوین و بدهی شهرداری ساری به تامین اجتماعی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری همایش دوچرخه سواری در مسیر گردشگری زاگرس

کیوان تیشه گران، مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری همایش دوچرخه سواری سفیران صلح و دوستی در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این همایش در راستای تفاهم نامه فی‌مابین شهرداری‌های (همدان، سنندج و کرمانشاه) در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن زاگرس به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

واکسیناسیون تمامی پرسنل مجموعه مدیریت شهری قدس

شهرداری قدس در راستای اجرای مصوبات شورای معاونین شهرداری و کمک به ریشه کن شدن کرونا و ارتقای امنیت بهداشتی، واکسیناسیون تمامی پرسنل مجموعه مدیریت شهری در هفته جاری را الزامی کرد.

جدول گذاری و زیرسازی آسفالت بلوار دهکده فردیس

مجتبی کیانی، مدیر منطقه ۱ شهرداری فردیس از آغاز عملیات ضلع شمالی خیابان دهکده، شروع جدول گذاری لاین شمالی و جنوبی خیابان پامچال و اصلاح هندسی معابر تقاطع کانال دریانیه خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت این محدوده به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه به زودی انجام می‌شود و با اجرای آن، شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر سطح شهر خواهیم بود.

طرح محله سبز در زرند اجرا می‌شود

احمد عبدالله زاده، رئیس سامان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای طرح محله سبز در سطح شهر زرند خبر داد و گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز شهری طرح محله سبز با مشارکت شهرداری و شهروندان مسئولیت پذیر و حافظ محیط زیست و دوست دار فضای سبز در کوچه خرمشهر ۳ به زودی اجرایی خواهد شد.

پاکسازی ابتدا و انتهای حریم جاده‌ای شهر گرگان

نیروهای خدمات شهری شهرداری گرگان، حریم جاده ورودی و خروجی غربی شهر گرگان را از وجود خاک و نخاله‌های تخلیه شده غیر مجاز پاکسازی کردند.

آتش نشانی فارسان نیروی کافی ندارد

افشین نظری، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فارسان، گفت: دو نفر از چهار نیروی فعلی در شرف بازنشستگی هستند؛ لذا درخواست شده تا جذب نیرو صورت بگیرد، اما ممکن است این مهم دو تا سه سال طول بکشد و بارها به دستگاه‌های مرتبط اعلام شده که نیروی کافی برای کمک‌رسانی نداریم.

نوبت دهی اینترنتی مرکز معاینه فنی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نوبت دهی اینترنتی از تجمع خودروها در مرکز معاینه فنی خودرو جلوگیری می‌کند.

بدهکاری ۴ هزار میلیارد ریالی شهرداری ساری به بیمه تأمین اجتماعی

کیا علیزاده، معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری گفت: بدهی ۴ هزار میلیارد ریالی شهرداری به تأمین اجتماعی، محصول پرداخت ناقص حق بیمه کارکنان شهرداری در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ است که با پیگیری‌های مستمر و مؤثر جواد طالبی شهردار ساری، در راستای استفاده از بخشودگی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی تأمین اجتماعی، شهرداری ساری به قید اجبار ۳,۰۰۰ میلیارد ریال باقی مانده را به تقسیط ماهانه ۸۰ میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند.

لایروبی ۷ نهر بزرگ پره‌سر

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر از آغاز عملیات لایه رو بی و پاکسازی هفت نهر بزرگ این شهر قبل از آغاز بارندگی‌های فصلی خبر داد و گفت: پیش از آغاز بارندگی‌های فصلی لایه روبی انهار شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و هر هفته دو نهر توسط نیروهای خدمات شهری لایه روبی شده و این روند تا پاکسازی کامل انهار، در چند مرحله تکرار خواهد شد.

کد خبر 524717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.