پیش‌بینی بورس فردا ۴ مهرماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود روند بازار فردا مثبت باشد، احتمال متعادل شدن در نیمه دوم وجود دارد، مجددا حمایت یک میلیون و  ۴۰۰ هزار واحد برای شاخص کل فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا _یکشنبه چهارم مهرماه _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: امروز شاهد افزایش کلی تقاضا در سطح بازار بودیم به طوری که بسیاری از نمادهای شاخص ساز بازار به صف خرید نشستند، علاوه بر این، حجم و ارزش معاملات نیز افزایش یافت که نشاندهنده خروج نقدینگی از صندوق‌های درآمد ثابت به سمت سهم‌های بازار است.

در بسیاری از نمادها مانند گروه پالایشی و پتروشیمی همچنان صف‌های خرید پابرجا بوده و احتمال می‌رود در روزهای آتی نیز این گروه‌ها با استقبال بالایی همراه باشند.

قیمتی برخی از کامودیتی‌ها در روزهای اخیر شاهد افزایش داشت و نفت نیز به محدوده ۷۸ دلار رسید که رشد بسیار خوبی است، از طرف دیگر بحران گاز در اروپا و آمریکا منجر به افزایش سطح قیمت‌های محصولات مشتقه از آن شده است که این تغییرات هر دو در گروه پتروشیمی و پالایشی تأثیر گذار است.

پس از یک افت قیمت در محصولات فولادی مجدد قیمت این محصولات در بازارهای جهانی روند صعودی به خود گرفته است بنابراین انتظار بهبود تقاضا برای این صنایع وجود دارد.

پیش بینی می‌شود روند بازار فردا مثبت باشد، احتمال متعادل شدن در نیمه دوم وجود دارد، مجدداً حمایت یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برای شاخص کل فعال شد.

کد خبر 524691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.