ترددهای بین استانی با مجوز/استقبال از ثبت سند خودرو بدون مراجعه به دفاتر اسناد رسمی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: شهروندانی که قصد تردد بین استانی دارند حتماً قبل از حرکت مجوز دریافت کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تردد بین استانی بدون مجوز ممنوع است و خودروهایی که مجوز نداشته باشند توسط مأموران و دوربین‌های ثبت تخلفات جریمه می‌شوند.

وی افزود: در راستای تداوم ممنوعیت‌های تردد و صدور مجوز، تردد از سوی فرمانداری‌ها، برابر تأکیدات قبلی و به جهت تعریف خودروهای دارای مجوز در لیست سفید و عدم اعمال قانون توسط دوربین‌ها کلیه مجوزهای قبلی صادره از تاریخ ۳۱ شهریورماه در صورتی معتبر هستند که نسخه دوم آن از سوی فرمانداری‌ها به صورت روزانه به پلیس ارسال شده باشد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: بدیهی است به مجوزهای خارج از شیوه مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد و طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: پرهیز از سفرهای غیرضروری نقش مهمی در قطع اتصال زنجیره بیماری کرونا دارد که امید است شهروندان عزیز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و به کادر درمان کشور یاری رسانند.

استقبال فروشندگان و خریداران نسبت به تعویض پلاک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از استقبال معامله کنندگان از عدم مراجعه به دفاتر اسناد رسمی جهت ثبت سند خودرو خبر داد.

وی افزود: در گذشته مالکان به دلیل هزینه‌های بالای ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی، تا چندین مرحله نسبت به فروش وسیله، بدون تعویض پلاک اقدام می‌کردند و این عمل هم تخلف بود و هم مشکلات زیادی برای مالک پلاک ایجاد می‌کرد.

وی افزود: روزانه شکایت‌های زیادی از سوی شهروندان به دلیل فروش خودرو با پلاک دیگران (عدم تعویض پلاک) در مراکز پلیس داریم.

رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: در حال حاضر بیشتر فروشندگان و خریداران، بلافاصله پس از معامله نسبت به تعویض پلاک اقدام می‌کنند.

کد خبر 524689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.