بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین مطابق با تحلیل در حال اصلاح است و انتظار ریزش بیت کوین تا سطوح نامبرده شده را خواهیم داشت، محدوده ۳۴ هزار دلار اولین منطقه حمایتی برای بیت کوین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۲ هزار و ۱۶۴ دلار

· اتریوم دو هزار و ۸۶۰ دلار

· کاردانو دو دلار و ۲۹ سنت

· بایننس کوین ۳۴۸ دلار و ۳۱ سنت

· دوج کوین ۲۰ سنت

· ریپل ۹۲ سنت

· پولکادات ۳۰ دلار و شش سنت

· اولانچ ۶۸ دلار و ۴۸ سنت

· سولنا ۱۳۷ دلار و ۸۴ سنت

. ترا ۳۷ دلار و ۱۶ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ مهر

بیت کوین مطابق با تحلیل در حال اصلاح است و انتظار ریزش بیت کوین تا سطوح نامبرده شده را خواهیم داشت، محدوده ۳۴ هزار دلار اولین منطقه حمایتی برای بیت کوین است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

ریزش مجدد بیت کوین در پی ممنوعیت تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در چین

بانک مرکزی چین تمامی تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده است. در پی این اقدام، معامله بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کوین‌های اصلی در بازار ممنوع است. اکنون تمامی فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در این کشور غیرقانونی محسوب می‌شود. با این حال چین هنوز مالکیت ارزهای دیجیتال را ممنوع نکرده است. در پی انتشار این خبر بهای بیت کوین با افت شدید مواجه شد و اکنون حوالی ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود.

گزارش: آلایندگی بیت کوین فراتر از نشر گازهای گلخانه‌ای است

به گزارش وب‌سایت دیجی‌کونومیست، آلایندگی بیت کوین فقط به انتشار گازهای گلخانه‌ای محدود نمی‌شود و ماینرهای از رده خارج هم به آلوده شدن بیش از پیش محیط زیست منجر می‌شوند. شرکت کامپس ماینینگ عمر این دستگاه‌ها را در بهترین حالت بین سه تا پنج سال عنوان کرده است اما پژوهش‌های دیجی‌کونومیست، نشان می‌دهد عمر این دستگاه‌ها ۱.۳ سال است و بعد از آن استفاده از آنها صرفه اقتصادی ندارد. الکس دی وریس، بنیان‌گذار دیجی‌کونومیست، می‌گوید در این وضعیت با ماینرها نمی‌توان هیچ کاری انجام داد و باید به دور انداخته شوند که این مسئله باعث افزایش زباله‌های الکترونیک می‌شود.

ارزش کل معاملات NFT در بازی اکسی اینفینیتی به دو میلیارد دلار رسید

داده‌های دپ ریدار (DappRadar) نشان می‌دهند که حجم کلی تراکنش توکن‌های غیرمثلی در بازی اکسی اینفینیتی از دو میلیارد دلار عبور کرده است. کاربران این بازی اترهای خود را برای خرید هیولاهای کارتونی، زمین و سایر اقلام صرف می‌کنند. اکسی اینفینیتی اکنون روزانه بیش از ۱.۸ میلیون کاربر فعال دارد. ارزش توکن حاکمیت این بازی (AXS) نیز افزایش یافته است و ارزش بازار آن اکنون به حدود چهار میلیارد دلار می‌رسد.

استفاده از کمک‌های مالی کریپتویی برای مقابله با قحطی در یمن

یکی از کاربران ردیت در یمن اعلام کرد برای خرید بسته‌های مواد غذایی برای خانواده‌های کم‌بضاعت از ارزهای دیجیتال استفاده کرده است. این فرد ۱۲,۰۰۰ دلار کمک مالی کریپتویی جمع‌آوری کرده و هدفش مقابله با قحطی در این کشور جنگ‌زده است. وی گفت: «از آنجایی که پلتفرم‌های اهدای کمک‌های مالی از یمن پشتیبانی نمی‌کنند به فکر استفاده از ارزهای دیجیتال افتادم و این روش بسیار آسان‌تر و کارآمدتر بود.» یمن از سال ۲۰۱۴ درگیر جنگ است و محاصره تمام‌عیار این کشور به کمبود شدید مواد غذایی منجر شده است.

بزرگترین استخر استخراج اتریوم خدماتش را در چین تعطیل کرد

در شرایطی که چین محدودیت‌های جدیدی را بر حوزه ارزهای دیجیتال اعمال کرده است، استخر شماره یک استخراج اتریوم در جهان ارائه خدمات خود را در این کشور متوقف کرد. استخر اسپارک که ۲۵ درصد از توان پردازش (هش ریت) شبکه اتریوم را در اختیار دارد، اعلام کرد به ماینرهای مستقر در چین دیگر خدمات ارائه نمی‌دهد. اسپارک دلیل این تصمیم خود را رعایت مقررات جدید عنوان کرد.

نوه وارن بافت به اتریوم و توکن‌های غیرمثلی علاقه دارد

نیکول بافت، نوه وارن بافت، در مصاحبه اخیر خود با انستیتوشنال اینوستور (Institutional Investor )عنوان کرد که تنها در چند ماه مجموعه توکن‌های غیرمثلی خود را به فروش رسانده است. او همچنین گفت که اتر ارز فضای توکن‌های غیرمثلی است و رقیبانی همچون سولانا و کاردانو سعی دارند تسلط اتریوم بر این فضا را به چالش بکشند. نیکول بافت در ادامه خاطرنشان کرد که تنها برای آثار هنری فیزیکی دلار می‌پذیرد.

سناتور پت تومی: ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال توسط چین فرصت بزرگی برای آمریکا محسوب می‌شود

سناتور پت تومی در توئیتر خود نوشت که اقدامات ضد کریپتویی دولت چین می‌تواند فواید زیادی برای آمریکا داشته باشد. وی از ممنوعیت ارزهای دیجیتال توسط دولت چین به عنوان فرصتی بزرگ برای آمریکا یاد کرد. پت تومی در این باره گفت: «سرکوب مستبدانه چین علیه ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، فرصتی بزرگ برای آمریکا به شمار می‌رود. این اقدام چین همچنین یادآور برتری ساختاری آمریکا بر چین است.»

انتقال حدود ۲ میلیارد دلار اتریوم به رقیب احتمالی اتریوم ۲.۰ و کاردانو

به گزارش ویل آلرت، بیش از ۱.۸۶ میلیارد دلار اتریوم طی ۱۰ ساعت گذشته از صرافی‌های بزرگ و نهنگ‌های ناشناس به پلتفرم آربیترام منتقل شده است. تعداد اتریوم‌های منتقل‌شده به این پلتفرم ۵۹۸,۱۷۴ واحد بوده است. بسیاری از کارشناسان آربیترام را رقیبی برای اتریوم ۲.۰ و قراردادهای هوشمند کاردانو می‌دانند. البته این پلتفرم منبع باز جدید تاکنون توکن بومی خود را عرضه نکرده است.

تعداد کانال‌های فعال پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین به اوج جدیدی رسید

داده‌های پلتفرم تحلیلی گلسنود نشان می‌دهند که تعداد کانال‌های فعال پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین به اوج تاریخی جدیدی رسیده است. این شاخص در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به عدد ۳۲ هزار رسیده بود و اکنون با ۲۲۶ درصد رشد به ۷۲ هزار و ۳۸۰ رسیده است. شبکه لایتنینگ بیت کوین یک راهکار پرداخت لایه دوم است که بر روی زنجیره بیت کوین توسعه داده شده است و مشکلات مقیاس‌پذیری بیت کوین را حل می‌کند.

یکی از مدیران بانک مرکزی چین نگرانی خود را درباره ارزهای دیجیتال ابراز کرد

براساس گزارش شانگهای سکیوریتیز ژورنال، ون شینشیانگ، مدیر بخش پرداخت و تسویه بانک مرکزی چین، نگرانی خود را درباره ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها ابراز کرده است. وی با اشاره به عبور ارزش بازار بیت کوین از ۸۰۰ میلیارد دلار و گذشتن ارزش بازار استیبل کوین‌ها از ۱۲۰ میلیارد دلار، خطرات بزرگ مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال بیان و آن‌ها را چالشی بزرگ خطاب کرد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 524680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.