مسی، عامل نیکمت نشینی دوناروما در پاریس؟

رسانه های ایتالیایی با انتشار خبرهایی، لیونل مسی را مقصر نیمکت نشینی دوناروما در پاریس عنوان کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پاریسن ژرمن به واسطه‌ی مالکان متمول عرب خودش، تابستان امسال ستاره‌های زیادی را به خدمت گرفته تا بتواند به رؤیای خودش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.
از مسی و راموس گرفته تا حکیمی و دوناروما و البته جینی واینالدوم که برای لیورپول بازی می‌کرد. البته همه ی این ستاره‌ها رایگان به PSG پیوسته اند به جز حکیمی که ۶۰ میلیون یورو برای نماینده فرانسوی آب خورده است.

نکته‌ای که وجود دارد در خصوص جی جی دوناروما است، دروازه بانی که با نمایش‌های خیره کننده‌اش لاجوردی‌ها را بر بام اروپا فرستاد و از روسونری به تیم پاری سن ژرمن اضافه شده است.

این دروازه بان درحالی که از بارسلونا هم پیشنهاد داشت، تا رقیب جدی ترشتگن باشد، با دستمزد سنگین به فرانسوی‌ها بله گفت تا به یک تیم کهکشانی بپیوندد. اما حالا با مشکل مواجه شده و نیکمت نشین مطلق است.

رسانه‌ی کوریره دلاسرا که در کشور ایتالیا فعالیت دارد، خبری عجیب را بازتاب داده و معتقد است که دوناروما احساس می‌کند بخاطر حمایت مسی از ناواس است که فرصت بازی به او داده نمی‌شود!

دوناروما در تابستان امسال به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته اما هنوز به ترکیب اصلی نرسیده و حالا دلیل آن حمایت بازیکنان اهل جنوبی پاری‌سن‌ژرمن ذکر شده. مسی، دی‌ماریا، مارکینیوس و نیمار با یکدیگر اتحاد زیادی دارند و این رسانه‌ی ایتالیایی اعلام کرده به دلیل حمایت مسی از ناواس دوناروما فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده است. به همین دلیل هم این دروازه‌بان ایتالیایی ناراحت است.

کد خبر 524677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.