دلیل عجیب مرد هندی برای طلاق همسرش

مرد هندی که به دلیلی عجیب خواهان جدایی از همسرش است به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایمنا، دلیل عجیب یک مرد هندوستانی برای جدایی از زنش او را به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل کرده است. این مرد اهل منطقه «علیگره» ایالت اوتار پرادش هند به دلیل آنکه زنش هر روز از رفتن به حمام خودداری می‌کند تصمیم به طلاق وی گرفته است. این ماجرا زمانی عمومی شد که همسر این مرد برای حفاظت از ازدواج خود شکایتی را علیه شوهرش در اداره حفاظت از زنان علیگره مطرح کرد.

این دفتر جلسات مشاوره را برای زوجین به عنوان ابزاری به منظور نجات ازدواج و رابطه فی مابین ارائه می‌دهد. یک مشاور شاغل در دفتر حفاظت زنان علیگره در این باره گفت: «زنی با شکایت کتبی به ما اعلام کرد که شوهرش به بهانه حمام روزانه، وی را تهدید به انجام سه طلاقه او کرده است. ما به این زوج و والدین آن‌ها مشاوره می‌دهیم تا بتوانیم ازدواجشان را نجات دهیم.»

این مشاور افزود: «همسر این زن در جلسات مشاوره مکرراً و با قاطعیت به ما گفت که می‌خواهد به زندگی خود با این زن پایان دهد. او همچنین از ما درخواست کرد تا به او کمک کنیم تا از همسرش جدا شود، چون به گفته وی همسرش هر روز به حمام نمی‌رود.»

بنا به گفته این مشاور آن‌ها در تلاش هستند تا از فروپاشی این ازدواج جلوگیری کنند، زیرا به ادعای وی این مسئله جزئی است و قابل حل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 524672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.