«قدرت» برگ برنده قسمت هفتم خاتون

یاسمین خلیلی فرد، نویسنده و منتقد سینمایی در صفحه اینستاگرام خود از بازی تحسین برانگیز عاطفه رضوی در قسمت هفتم خاتون نوشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاسمین خلیلی فرد با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

" «قدرت» برگ برنده ی هفتمین قسمت خاتون است، چه از منظر شخصیت پردازی و چه از منظر اجرا، کاراکتری ست با جزئیات دقیق و درست و به اندازه با حضور منسجم و تعیین کننده عاطفه رضوی که اثبات کرده است هیچ گاه کیفیت کارش را فدای کمیت، حاشیه‌ها و موقعیت اقتصادی نمی‌کند و همواره می‌کوشد تفاوت‌هایی قابل اعتنا را در پذیرش نقش‌هایش اعمال کند.

عاطفه رضوی در خاتون زنی است قدرتمند و خودکفا، نمی‌نویسم با ویژگی‌های مردانه چرا که بسیاری از زنان از جمله خود خاتون از الگوهای ثابت و قابل انتظار زنان فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی پا را فراتر گذاشته و نشان می‌دهند زنان قرار نیست فقط با لباس و آرایش‌های زیبا نمایشگر ظرافت زنانه باشند یا مثلاً با سینی چای برای پذیرایی از مردانشان وارد صحنه شوند بلکه گاه برای گذر از فراز و فرودهای زندگی می‌بایست از پیله‌ی همیشگی خود خارج شده و قدرتمندانه بسیاری از رنج‌ها و دشواری‌ها را پشت سر بگذارند.

قدرت، شجاع و باهوش است و کاش حضورش در سریال به همین جا ختم نشود و بیشتر و پررنگ‌تر باشد، گرچه جذبه حضور عاطفه رضوی کمیت کارش را در سایه خود قرار می‌دهد و این کاراکتر را به یکی از وزنه‌های مهم سریال بدل می‌کند.

عاطفه رضوی این بار همچون گذشته با همان گزیده کاری قابل انتظارش، نقشی متقاعد کننده و خاص را در کارنامه‌ی خوب خود ثبت می‌کند، بازیگری که نشان می‌دهد از تغییر صد و هشتاد درجه‌ای چهره اش و به هم ریخته شدن ظاهرش در جهت جان بخشی به دنیای نقش باکی ندارد و این بزرگ‌ترین برگ برنده‌ی او به عنوان یک بازیگر است. "

«قدرت» برگ برنده قسمت هفتم خاتون

کد خبر 524663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.