خدمات‌رسانی رایگان مترو تهران به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:‌ شهروندان و مسافرانی که در مراسم راهپیمایی اربعین در تهران شرکت می‌کنند، می‌توانند از ابتدا تا پایان مراسم از تمامی ایستگاه‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، علی عبداله پور با تسلیت فرارسیدن اربعین سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان، اظهار کرد: این شرکت طبق سنوات گذشته آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارد به ویژه ایستگاه‌های امام حسین (ع) واقع در خطوط دو و شش و ایستگاه شهر ری واقع در خط یک آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران معمولاً در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، افزود: در روز دوشنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۰ با کاهش فاصله حرکت قطارها در این خط، خدمات‌دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام می‌گیرد و در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده روی اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و عزاداران پس از طی مسیر ۱۷ کیلومتری هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسند، خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم نیز ایستگاه مترو شهرری واقع در خط یک تا جابه‌جایی کامل شرکت کنندگان، آماده ارائه خدمات به عزاداران و مسافران است.

کد خبر 524586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.