اپلیکیشن‌های مورد تأئید را از سایت رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی دانلود کنید

سازمان تامین اجتماعی در صفحه اینستاگرامش خبر داد: اپلیکیشن‌های تلفن همراه رسمی و مورد تأئید سازمان تأمین‌اجتماعی برای دریافت خدمات غیرحضوری این سازمان را تنها از سایت رسمی سازمان دریافت و دانلود کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان تأمین اجتماعی در اینستاگرام آورده است:

"اپلیکیشن‌های تلفن همراه رسمی و مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی برای دریافت خدمات غیرحضوری این سازمان را تنها از سایت رسمی سازمان دریافت و دانلود کنید.

به اطلاع بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی می‌رساند خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، تنها از طریق پورتال رسمی سازمان به نشانی tamin.ir و سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir به‌صورت کاملاً رایگان به مخاطبان و شرکای اجتماعی این سازمان ارائه می‌شود و اپلیکیشن‌های تلفن همراه مورد تأیید این سازمان نیز از سایت رسمی تأمین‌اجتماعی قابل دریافت دسترسی و دانلود هستند.

سایر موبایل اپلیکیشن‌های منتشر شده در فضای مجازی مانند اپلیکیشن‌های "کارمند" و "کارپرداز" که برای دانلود و استفاده از آنها مبالغی از درخواست‌کننده خدمات اخذ می‌شود، متعلق و مورد تأیید این سازمان نیستند و از مراجع مسئول درخواست شده است، اقدامات قانونی جهت صیانت از اطلاعات بیمه شدگان و کارفرمایان و پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از کد کاربری، گذرواژه و شماره تلفن همراه مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی صورت پذیرد. "

اپلیکیشن‌های مورد تأئید را از سایت رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی دانلود کنید

کد خبر 524580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.