ساعت هوشمند TAGG Verve Ultra در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت هندی TAGG ساعت هوشمند جدید خود به نام TAGG Verve Ultra را عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند TAGG Verve Ultra دارای صفحه نمایش ۱.۶۹ اینچی با روشنایی ۵۰۰ نیت است، این محصول دارای لبه‌های خمیده است و بدنه آن از جنس آلیاژ روی است. طراحی این گجت پوشیدنی الهام گرفته از اپل واچ است، به طوری که صفحه نمایش آن مربعی شکل است و دارای بند مات است. ساعت هوشمند جدید شرکت TAGG از فناوری SenselQ پشتیبانی می‌کند که قادر است داده‌ها را با دقت بالایی ردیابی کند، به طوری که به حسگرهای سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، ردیابی چرخه قاعدگی زنان و ردیابی خواب مجهز شده است.

ساعت هوشمند TAGG Verve Ultra از حالت‌های ورزشی مانند پیاده روی، دو، پرش و کوهنوردی پشتیبانی می‌کند و گواهینامه IPX67 را دریافت کرده است؛ بنابراین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. شرکت سازنده نیز اعلام کرده است که با هر بار شارژ این محصول می‌توانید به مدت ۱۰ روز از آن استفاده کنید.

فناوری Smart Reminders به کار رفته در این محصول هشدارهای مربوط به سلامتی را به کاربران اعلام می‌کند.علاوه بر این، ساعت هوشمند ذکر شده به تراشه NORDIC NRF52832 مجهز شده است و در سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی با قیمت ۴۱ دلار در اختیار افراد قرار گرفته است.

کد خبر 524561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.