۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
احداث خانه محله در آلاشت

شهردار شهر آلاشت از احداث خانه محله در این شهر خبرداد.‏

یحیی علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری آلاشت پروانه ساخت خانه محله این شهر از محل طرح‌های بازآفرینی شهری مازندران را صادر کرده است، تصریح کرد: پیمانکار پروژه تا سه هفته انتخاب می‌شود و پس از آن عملیات اجرایی پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این فرهنگسرا با مساحت ۷۳۶ متر و در زمینی به مساحت هزار و ۱۴۳ متر از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری احداث می‌شود، عنوان کرد: برآورد اولیه ساخت این فرهنگسرا و خانه محله ۶۲ میلیارد ریال بوده و تهیه زمین و صدور پروانه نیز توسط شهرداری آلاشت انجام شده است.

علی نژاد با اشاره به اینکه این فرهنگسرا با فضاهایی فرهنگی و هنری برای برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، نمایشگاه و سالن همایش طراحی شده که با توجه به گردشگر پذیر بودن آلاشت و هویت فرهنگی این شهر می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در شش ماه نخست سال ایجاد کند، خاطرنشان کرد: برای فرهنگسرای آلاشت برنامه‌ریزی بر این است که در شرایط عادی در ۲۴ ماه به انجام برسد.

وی با بیان اینکه شهر آلاشت دارای بافت تاریخی با ارزش است، گفت: آلاشت می‌تواند به مقصد گردشگران در شهرستان سوادکوه در مازندران تبدیل شود.

کد خبر 524555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.