روش‌های جذب درآمدی در شهرداری کرج تعریف می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج جابه جایی های مدیریتی در شهرداری کرج را سرعتگیر خدمت رسانی به شهروندان خواند.

مریم قهرمانی صارم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، به بازدید از روند پیشرفت پروژه تقاطع ماهان-آزادی کرج اشاره و اظهار کرد: بزرگترین چالش پیش‌روی این پروژه قطع شدن مسیر کلکتور در ادامه کانال بلوار ماهان است که قطعاً در اولین بارندگی مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: فارغ از توجیهاتی که این تقاطع روگذر را به زیرگذر تبدیل کرده است و معارضات ایجاد شده همچون تأسیسات زیرزمینی، بهره‌برداری و سرعت بخشیدن به پایان این پروژه می‌تواند شهر را به تکمیل پازل مسیری موازی خیابان شهید بهشتی نزدیک کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از این پروژه توسط پیمانکار و بخشی توسط سازمان عمران در حال انجام است، اضافه کرد: بازدید مستمر از پروژه‌ها و رصد پیشرفت فیزیکی بی‌تردید بر رفع موانع ادامه عملیات اجرایی مؤثر است.

وی تاکید کرد: با تمامی مشکلات مالی پیش‌روی شهرداری، همراهی شورای اسلامی شهر می‌تواند روش‌های جذب درآمد و تعریف پروژه‌های زیرساختی برای شهر را به همراه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های بنده دچار شدن مدیریت شهری به آفت روزمرگی و غافل بودن از اقدامات زیرساختی و عمرانی است.

به گفته قهرمانی صارم؛ در یک‌ماه گذشته تب جابه‌جایی‌های مدیریتی، سرعتگیر خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان بود که امیدوارم با فروکش کردن این تب مسیر توسعه و خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری طی شود.

کد خبر 524505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.