تمام آتش‌نشانان اهوازی در برابر کرونا واکسینه شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تمام کارکنان آتش‌نشانی اهواز که بالغ بر ۴۳۰ نفر هستند در مقابل کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایمنا، ابراهیم قنبری اظهار کرد: تمام مأموران آتش‌نشانی در اهواز دز اول واکسن را دریافت کرده و تزریق دز دوم نیز از چند روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: کار سخت و طاقت‌فرسای مأموران آتش‌نشان و حضور آنها در مکان‌های مختلف و داشتن ارتباط با افراد زیاد در طول روز برای امدادرسانی باعث شده تا سلامت امدادگران و آتش نشانان در این شرایط خطرناک کرونا به خطر افتد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه بیشتر مأموران آتش‌نشانی اهواز به کرونا مبتلا شدند، خاطرنشان کرد: یک مأمور آتش نشانی اهواز نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

قنبری با بیان اینکه واکسینه کردن مأموران آتش نشان آنان را در مقابل خطر کرونا مصون می‌کند تا خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند، ادامه داد: سازمان آتش نشانی در دوران همه گیری کرونا در کنار انجام رسالت خود که امدادرسانی است با گندزدایی اماکن و فضاهای مختلف در سطح شهر تلاش داشته تا مردم را از خطر انتقال این ویروس دور نگه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 524485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.