برپایی موکب شرکت واحد به مناسبت اربعین

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه اربعین حسینی از اجرای برنامه‌های این شرکت در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برپایی موکب به مناسبت اربعین خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود ترفع با بیان اینکه شرکت واحد در سال‌های اخیر توفیق خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین و جابه‌جایی آنها را به عهده داشته است، اظهار کرد: امسال با توجه به محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونا، توفیق خدمت به جمعیت عظیم راهپیمایان کربلا را نداریم.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل سعی کرده‌ایم تا ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان ابراز و ارتباط خود را با دلدادگان آن حضرت حفظ کنیم، افزود: به این منظور، شرکت واحد امسال برای اولین بار، نسبت به برپایی موکب حسینی برای حضور شهروندان عزادار از جمله جاماندگان کربلا اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه موکب شرکت واحد در قالب فضایی آئینی و تلفیقی در مجاورت نمایشگاهی به مناسبت سالگرد دفاع مقدس تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: این موکب روز شنبه سوم مهرماه آغاز به کار می‌کند و به مدت ۱۰ شب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ترفع با بیان اینکه این اقدام در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای مأموریت‌های فرهنگی این مجموعه برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: در این فضا که به منظور تعظیم و تکریم ارزش‌های انقلابی و شعائر دینی از سوی شرکت واحد تدارک دیده شده است، آرمان‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نهضت عاشورا بازخوانی و تبیین می‌شود.

منبع: مهر

کد خبر 524481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.