انتقاد امام جمعه از طولانی شدن پروژه ساخت استخر ورزشی چادگان

امام‌جمعه چادگان گفت: پروژه احداث استخر ورزشی شهرستان دو سال است که معوق مانده و در مورد آن کم لطفی شده است. از نماینده مردم در مجلس انتظار داریم جهت اتمام این پروژه مهم تا حصول نتیجه پیگیری لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تأکید بر ضرورت احیای اربعین حسینی در این شهرستان، اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی و ذکر نام سیدالشهدا موجب می‌شود که بین ما و ائمه اطهار (ع) فاصله نیفتد.

وی با بیان اینکه یاد امام (ره) و شهدا همواره باید زنده بماند تا مدیون آنان نباشیم، گفت: اگر جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شد به برکت خون شهدا بود، لذا کمترین کار در هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است.

امام‌جمعه چادگان در رابطه با دیدار مقام معظم رهبری با قهرمانان المپیک و پارالمپیک، گفت: اعزام کاروان المپیک با نام سردار سلیمانی نشان داد جوانان ایرانی برای ارزش‌های دفاع مقدس کشورشان اهمیت قائل می‌شوند.

بنی‌جمالی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی ورزش و حمایت از رشته‌های مدال‌آور از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: در دنیا بر ورزش‌های مدال‌آور سرمایه‌گذاری می‌شود و ضرورت دارد در کشور ما نیز روی ورزش‌های کشتی پهلوانی و تکواندو و سایر رشته‌های مهم سرمایه‌گذاری شود.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه پروژه احداث استخر این شهرستان دو سال است که معوق مانده است، گفت: در مورد این پروژه کم لطفی شده است. از نماینده مردم در مجلس انتظار داریم برای اتمام این پروژه مهم تا حصول نتیجه پیگیری لازم را انجام دهد.

بنی‌جمالی گفت: نماینده شهرستان در مجلس پیگیر جذب مسئولان اجرایی متعهد برای چادگان باشد، لازم است ایشان به وعده خود مبنی بر پیگیری مطالبات مردمی مطرح شده از تریبون نماز جمعه، عمل کند، پروژه فاضلاب شهری و راه مواصلاتی چادگان نیز از دیگر مطالبات به حق مردم شهرستان است.

کد خبر 524403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.