گذر از جنگ اقتصادی نیاز به همدلی مردم و مسئولان دارد

عضو شورای شهر همدان گفت: امروز قطعاً برای اینکه بتوانیم در کشور تحول ایجاد کنیم، جنگ اقتصادی علیه کشورمان را پشت سر بگذاریم و پیروز شویم، نیازمند همدلی بین مردم و مسئولان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی نجات در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"نیازمند همدلی بین مردم و مسئولان هستیم ۳۱ شهریورماه، سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه کشور ایران است که تا شش مهرماه به‌عنوان هفته دفاع مقدس در تقویم کشورمان نقش بست. این هفته هر ساله یادآور حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی است که در آن روزها، خاک کشورمان را درگیر خودش کرده بود.

این روزها یادآور بسیاری از دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌هایی آحاد مردم، نظامیان، سپاه، ارتش، بسیج بود که در خط مقدم و پشت جبهه‌های جنگ، خالصانه خدمت می‌کردند. هرچند در این روزگار سخت، من هنوز به دنیا نیامده بودم، اما طی این سال‌ها، خاطراتِ حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را از مردم و یادگاران جنگ و پیشکسوتان عرصه جهاد، ایثار و شهادت با جان و دل، گوش داده‌ام.

البته که افتخار این را داشته‌ام از زمانی که در شورای شهر حضور دارم با بزرگان زیادی که در جنگ ایثارگری کرده‌اند هم صحبت و همکار بوده‌ام. برادران عزیزمان در دوره پنجم شورا دکتر مولوی و مهندس رحیمی فر و آقای گردان و آقای عسگریان و در دوره ششم شورای شهر هم آقای مسگریان و آقای اکبر نظری و دکتر سعید نظری و مهندس رحیمی فر از یادگاران دوره دفاع مقدس بوده و هستند.

تمام شواهد نشان‌دهنده این است که در روزهای سختِ جنگ، همدلی خوبی در بین مردم، مسئولان و مدافعان وطن وجود داشت و تمامی مردم پای کار بودند و ایستادگی مقتدرانه‌ای در برابر تجاوز رژیم بعثی عراق و پشت پرده، استکبار جهانی داشتند، اما امروز قطعاً برای اینکه بتوانیم در کشور تحول ایجاد کنیم، جنگ اقتصادی علیه کشورمان را پشت سر بگذاریم و پیروز شویم، نیازمند همدلی بین مردم و مسئولان هستیم. البته بخش عمده بر این است که باید به مردم اطمینان دهیم و آنها را نسبت به عملکرد نهادهای دولتی خوش‌بین کنیم که با جان و دل پای کار آیند تا بتوانیم از بحران‌ها عبور کنیم و بتوانیم مردم را شاد و خوشحال ببینیم. در پایان ضمن گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس، امیدواریم که هیچ‌گاه در هیچ کشوری به‌ویژه ایران عزیز، شاهد جنگ نباشیم. "

کد خبر 524357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.