اصفهان در بین ۳۱ استان توسط وزارت ورزش رتبه اول را کسب کرد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در بین ۳۱ استان توسط وزارت ورزش رتبه اول را کسب کرد.

محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار گرفتیم، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این زمینه و در راستای گرامی داشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر و ایثار گران عزیزی که در دفاع مقدس از کیان این مملکت پاسداری کردند برنامه‌های مختلف ورزشی را پیش بینی کرده است. بسیج ورزشکاران، پایگاه مقاومت بسیج و معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئول ایثار گران اداره کل برنامه‌ریزی و جلسات خوبی را در راستای اجرایی شدن برنامه‌های این هفته داشتند.

وی ادامه داد: روز گذشته در خدمت خانواده شهید مدافع حرم بودیم، در اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ای برای شهدایی که فرزندان آنها همکار ما هستند داشتیم، جهت قدردانی و پاس داشت خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در گلزار شهدا حضور پیدا کردیم که با حضور اقشار مختلف جامعه ورزش مانند اسکیت سواران، دوچرخه سواران، هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان بود؛ در آخر هم در کنار مجموعه پل خواجو برنامه ورزش زورخانه ای و پهلوانی را داشتیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل معاونتی دارد به نام معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح کرد: معاونت فرهنگی اداره کل در راستای اهداف فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی که اشاعه فرهنگ ناب پهلوانی ورزش است، برای بالا بردن سطح روحیه جوانمردی در بین جامعه ورزش در مناسبت‌های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و نقش فرهنگی خود را نشان می‌دهد. جامعه ورزش همیشه و همه جا در کنار مردم بودند، نقش‌های مختلف فرهنگی را اجرا کردند و کمک مومنانه انجام دادند.

طباطبایی در خصوص کسب رتبه اول اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در بین ۳۱ استان توسط وزارت ورزش رتبه اول را کسب کرد که جا دارد از اهالی رسانه، هیئت‌های ورزشی، رؤسای اداره اداره کل شهرها و شهرستان‌ها، داوران، مربیان و همه افرادی که برای ورزش استان اصفهان زحمت کشیدند تشکر کنم.

کد خبر 524352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.