سفر عاشقانه دیبالا و بانوی پیر ادامه دارد

مهاجم آرژانتینی سرانجام قرار است پس از ماه‌ها گمانه زنی آینده خود را در اختیار بیانکونری قرار دهد و کاپیتان محبوب این تیم باقی بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پائولو دیبالا به امضای یک قرارداد بلند مدت جدید با یوونتوس بسیار نزدیک شده است و می‌توان این بازیکن را برای سال‌های آینده نیز به عنوان کاپیتان تیم باسابقه ایتالیایی دانست.

گمانه زنی‌ها درباره آینده دیبالا در ماه‌های اخیر شدت گرفته و قرارداد فعلی وی در ورزشگاه آلیانز در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. او که ماه‌هاست بر سر میز مذاکره حضور دارد، هنوز نتوانسته توافقی با باشگاهش پیدا کند اما محتمل است که هرچه زودتر قرارداد او تمدید شود.

در حال حاضر، بازیکن آرژانتینی آزاد است که از ماه ژانویه با هریک از باشگاه‌هایی که به جذب او علاقه مند هستند مذاکره کند، اما او در مصاحبه‌ای پس از پیروزی ۳-۰ یووه در لیگ قهرمانان اروپا کاملاً واضح اعلام کرد که قصد ترک زودهنگام یوونتوس را ندارد و مایل است که برای این تیم باز هم بازی کند.

یووه آماده است تا قرارداد جدید بازیکن ۲۷ ساله خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند و دستمزد او را به ۸ میلیون یورو (۷ میلیون پوند/۹ میلیون دلار) در سال به علاوه پاداش‌ها افزایش دهد. این در حالی است که مسئولان باشگاه قرار است در روزهای آتی با آنتون، مدیربرنامه‌های دیبالا دیدار کنند تا بتوانند آخرین مراحل کار را انجام دهند.

دیبالا در سال ۲۰۱۵ از پالرمو به یووه پیوست و از آن زمان تا کنون ۲۵۹ بازی در تمام رقابت‌های برای این باشگاه انجام داده و ۱۰۲ گل به ثمر رسانده است. مهاجم آرژانتینی همچنین در این مدت ۴۳ پاس گل داده و به غول‌های ایتالیایی در کسب ۱۲ جام، از جمله ۵ قهرمانی در سری آ کمک شایانی کرده است تا جایی که او امروز، کاپیتان دوم بانوی پیر بعد از جورجو کیلینی باشد.

کد خبر 524347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.