مجوزی برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در روزهای پایانی ماه صفر داده نشده است

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهرداری همچنان مقاومت لازم را برای برپا نشدن ایستگاه‌های صلواتی، بر اساس ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان در نشست استانی ستاد مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری با اشاره به دغدغه شهرداری قم در موضوع رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آرامستان‌ها، اظهار کرد: ما در روزهای اخیر و برای کمک به انجام وظایف جاری در آرامستان بهشت معصومه (س) از ظرفیت نیروهای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری کمک گرفتیم.

وی افزود: تردیدی نیست که با رعایت بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آرامستان‌ها به‌ویژه با توجه به برگزاری مراسم‌های مختلف تشییع، نیازمند اعمال برخی محدودیت‌ها و یا کنترل قانونی از سوی نیروی انتظامی است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم درباره ضرورت تشدید اقدامات محله محور برای گسترش واکسیناسیون در استان نیز خاطرنشان کرد: خودروهای بلندگو دار سازمان‌های آتش‌نشانی و تخلفات شهری شهرداری در خدمت این موضوع قرار می‌گیرد.

ذاکریان با بیان اینکه ارائه برخی خدمات منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا است، گفت: تمدید پروانه رانندگان تاکسی در قم و همچنین صدور کارت فعالیت سرویس مدارس منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا است.

وی ادامه داد: از مرکز بهداشت استان درخواست می‌شود برای لکه‌گیری واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی، کد ملی افراد واکسینه شده را در اختیار شهرداری قم قرار دهد تا با تطبیق لازم، تدابیر کافی برای این موضوع اتخاذ شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین از افزایش درخواست‌ها برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: شهرداری همچنان مقاومت لازم را برای عدم برپایی ایستگاه‌های صلواتی بر اساس ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد داشت.

کد خبر 524322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.