آمادگی شهرداری کرمانشاه برای استقبال از زائران اربعین

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: خدمات شهری از اصلی‌ترین وظایف شهرداری است که هیچگاه و به هیچ دلیلی نباید در ارائه آن وقفه ایجاد شود و از آنجا که شهر کرمانشاه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد، باید برای استقبال باشکوه آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر رحیمی در نشست با مدیران مناطق و معاونان شهردار، به اهمیت ویژه ارائه درست دقیق و با کیفیت خدمات شهری به شهروندان اشاره و اظهار کرد: ارائه خدمات شهری مناسب هزینه‌بر است و برای تأمین این هزینه‌ها باید مجموعه مدیریت شهری به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار و ثابت باشد.

وی افزود: مجموعه معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه باید با جدیتی بیشتر از امروز به دنبال ارائه خدمات مصرف و در شأن شهروندان باشند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت جمع‌آوری زباله و ساماندهی مخازن زباله از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به شکل جدی در سطح مناطق مورد توجه قرار بگیرد.

رحیمی با اشاره به مشکلات آبشوران‌های سطح شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: قبل از شروع فصل بارش باید لایروبی آبشوران‌ها در دستور کار قرار گیرد و هر چه سریع‌تر موارد لازم برای ساماندهی و دفع مناسب آب‌های سطحی انجام شود.

وی تاکید کرد: وضعیت قلیان سراها در پارک‌های کرمانشاه نیز باید هرچه سریع‌تر ساماندهی شود تا شهروندان به شکلی صحیح از این ظرفیت استفاده کنند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه اولویت دیگر مجموعه مدیریت شهری را زیباسازی شهری دانست و گفت: رنگ آمیزی معابر شهری، ساماندهی المان‌های شهری، روشنایی معابر، ساماندهی آب نماهای شهری، ساماندهی ورودی‌های شهر کرمانشاه، ساماندهی حاشیه‌های کمربندی غربی و شرقی، ترمیم و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری و ساماندهی پل‌های عابر پیاده از مواردی است که در حوزه زیباسازی باید به آن توجه و در کوتاه مدت به آن رسیدگی شود.

رحیمی با اشاره به موافقت برای خرید ۵۵۰ تن قیر لازم برای تهیه آسفالت در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: انتظار داریم مجموعه سازمان عمران با همکاری مناطق هشت گانه نظارت معاونت خدمات شهری از روز شنبه نسبت به آسفالت معابر با در نظر گرفتن اولویت‌ها اقدام کنند.

وی به مجموعه خدمات شهری و مناطق شهرداری کرمانشاه برای استقبال از زائران اربعین حسینی که از مرزهای زمینی به کشور بازمی‌گردند، آماده‌باش داد و گفت: شهر کرمانشاه با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد، باید برای استقبال باشکوه آماده شود.

کد خبر 524319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.