پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "توضیح شهرداری زاهدان درباره تخریب خانه زن بلوچ"، علی قاسم‌زاده کار خود را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرد، "مجید جمشیدیان به عنوان مدیرکل حراست شهرداری اصفهان معرفی شد"، انتصابات جدید در شهرداری اصفهان، ماجرای کشف جسد روی صندلی اتوبوس شرکت واحد تهران، از شخصیت شهرداری صیانت می‌کنیم، "شهردار اصفهان حکم خود را از دست وزیر کشور دریافت کرد"؛ "رویکرد مدیریت شهری جدید توجه به مناطق محروم است / مشکلات حصه با نگاه جامع رفع می‌شود"، "قاسم زاده: پیرو راه شهدا هستیم، "جشنواره بین المللی کودک سرمایه فرهنگی هنری است"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

توضیح شهرداری زاهدان درباره تخریب خانه زن بلوچ

"توضیح شهرداری زاهدان درباره تخریب خانه زن بلوچ" نیز تعداد بازدید قابل توجهی را در سرویس کلانشهرهای ایمنا به خود اختصاص داد.

شهرداری زاهدان پیرامون کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مربوط به تخریب ساخت و ساز غیر مجاز واقع در خیابان وحدت منشعبه از بلوار کشاورز توضیح داد.

علی قاسم‌زاده کار خود را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرد

خبر " علی قاسم‌زاده کار خود را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرد" از جمله اخبار پربازدید این سرویس در هفته گذشته بوده است.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان صبح امروز شنبه _۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰_ فعالیت خود را در مجموعه شهرداری به صورت رسمی آغاز کرد.

مجید جمشیدیان به عنوان مدیرکل حراست شهرداری اصفهان معرفی شد

"مجید جمشیدیان به عنوان مدیر کل حراست شهرداری اصفهان معرفی شد" هم از اخباری بود که توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از اعضای شورای شهر از خدمات رسول امینی به عنوان مدیرکل سابق حراست شهرداری اصفهان تقدیر و مجید جمشیدیان به عنوان مدیرکل حراست شهرداری اصفهان معرفی شد.

انتصابات جدید در شهرداری اصفهان

خبر انتصابات جدید در شهرداری اصفهان نیز نظر مخاطبان سرویس کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

شهردار اصفهان با صدور احکامی مدیرکل حوزه شهردار، مدیرکل بازرسی، معاون فنی و شهرسازی و معاون مالی و اقتصادی خود را منصوب کرد.

ماجرای کشف جسد روی صندلی اتوبوس شرکت واحد تهران

"ماجرای کشف جسد روی صندلی اتوبوس شرکت واحد تهران" هم از جمله اخبار پرمخاطب در هفته گذشته سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

خبر کشف جسد در اتوبوس شرکت واحد تهران در فضای مجازی در حالی دست به دست شد که مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی این خبر را تأیید کرد.

شهردار اصفهان حکم خود را از دست وزیر کشور دریافت کرد

خبر "شهردار اصفهان حکم خود را از دست وزیر کشور دریافت کرد" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

علی قاسم‌زاده، شهردار کلانشهر اصفهان، صبح امروز حکم خود را از دست احمد وحیدی وزیر کشور دریافت کرد.

شهردار اصفهان: از شخصیت شهرداری صیانت می‌کنیم

خبر" از شخصیت شهرداری صیانت می‌کنیم" از جمله اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از شخصیت شهر باید حفاظت کرد، گفت: مدیریت شهری باید تلاش کند اصفهان شهر زندگی باشد تا مردم در آن احساس امنیت و آسایش کنند.‌

رویکرد مدیریت شهری جدید توجه به مناطق محروم است / مشکلات حصه با نگاه جامع رفع می‌شود

خبر" رویکرد مدیریت شهری جدید توجه به مناطق محروم است / مشکلات حصه با نگاه جامع رفع می‌شود" نیز هفته گذشته در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار دارد.

شهردار اصفهان گفت: لازم است به محله حصه نگاه جامع داشت به طوری که علاوه بر مسائل فیزیکی و کالبدی، مشکلات مربوط به مالکیت زمین، بافت فرسوده و ریزدانه‌های این محل نیز باید رفع شود.

قاسم زاده: پیرو راه شهدا هستیم

خبر پیرو راه شهدا هستیم نیز نظر مخاطبان ایمنا را طی هفته گذشته به خود جلب کرد.

شهردار اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان گفت: در اولین روز کاری خود ابتدا در این مکان حضور یافتم تا اعلام کنم پیرو راه شهدا هستم.

جشنواره بین‌المللی کودک سرمایه فرهنگی هنری است

"جشنواره بین المللی کودک سرمایه فرهنگی هنری است" نیز از پربازدیدترین های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یکی از سرمایه‌های فرهنگی هنری است که از طرف جامعه هنری کشور به اصفهان امانت داده شده و امید است بتوان این امانت را پربارتر کرد.

کد خبر 524316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.