مدیریت شهری زرند با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را دنبال می‌کند

سرپرست شهرداری زرند گفت: رویکرد شهرداری ارائه خدمات یکسان به شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، محمد منصوری در بازدید از فعالیت‌های عمرانی شهرداری با تأکید بر لزوم توزیع متوازن خدمات به شهروندان در سطح شهر، اظهار کرد: رویکرد شهرداری زرند ارائه خدمات یکسان به شهروندان است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه تمامی همکاران، خواستار تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها شد و افزود: مدیریت شهری زرند با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد و به پیشرفت پروژه‌ها در همه نقاط می‌اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

سرپرست شهرداری زرند خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

زیباسازی میدان امام خمینی (ره)،جدول گذاری خیابان‌های مطهری و ثارالله اکبر آباد و پروژه عمرانی میدان نماز، از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید سرپرست شهرداری قرار گرفت.

کد خبر 524310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.