عصرانه خبری شهرهای ایران در اول مهرماه

در این بسته خبری از پرداخت حقوق معوق کارکنان شهرداری اردبیل تا اتمام فاز اول لایروبی رودخانه‌های گرگان و آذین بندی خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تماس بیش از ۳ هزار شهروند قزوینی با سامانه ۱۳۷ قزوین

۳ هزار و ۳۷۵ شهروند قزوینی در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس گرفتند.

رونمایی از فرهنگ سرای مجازی عفاف و حجاب شهرداری ساری

آئین رونمایی از فرهنگسرای مجازی عفاف و حجاب از سوی مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با حضور سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

پرداخت حقوق معوق کارکنان شهرداری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: حقوق معوق مردادماه کارکنان شهرداری اردبیل پرداخت و برای اولین بار پس از ۵ سال، حقوق کارکنان در موعد مقرر پرداخت شد.

اتمام فاز اول لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح شهر گرگان

عملیات پاکسازی رودخانه‌های زیارت و النگدره که از ابتدای سال ۱۴۰۰ در سطح منطقه یک شروع شده بود با انجام لایروبی در مناطق ۲ و ۳ در مجموع ۱۵ کیلومتر از بستر رودخانه‌های سطح شهر به پایان رسید.

واگذاری غسالخانه چلگرد به بخش خصوصی

سیاوش مهری بابادی، سرپرست شهرداری چلگرد، گفت: غسالخانه فعلی شهر نیمه تکمیل بوده و مکاتبات با اعضای شورا انجام شده تا بخش به خصوصی واگذار شده و درآمدزایی برای شهرداری محقق شود.

ساماندهی معابر یکه سعود نیازمند تأمین اعتبار است

جابر خالدی، شهردار یکه سعود شهرستان مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی گفت: ساماندهی، بازگشایی، زیرسازی، آسفالت و ایجاد روشنایی در این شهر تازه تأسیس به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نصب سردیس شهدا در پارک مشاهیر و مفاخر خرم آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم آباد گفت: شهرداری در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان یک المان زیبا و مفهومی برای میدان شهدا در نظر گرفته که کار ساخت آن را یکی از هنرمندان خوش ذوق خرم آبادی انجام داده است.

آذین بندی خرمشهر به مناسب هفته دفاع مقدس

شهرداری خرمشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، شهر خرمشهر را با نصب بنر در نقاط مختلف سطح شهر از جمله پل عابر پیاده و نصب پرچم آذین بندی کرد.

آمادگی تأمین ناوگان سرویس مدارس

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آمادگی تاکسیرانی‌های شهری و شهرداری‌ها برای تأمین ناوگان لازم سرویس مدارس خبر داد و گفت: منتظر درخواست آموزش و پرورش و اعلام برنامه اجرایی و همچنین تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

کد خبر 524300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.