شهید سلیمانی الگوی همه آزادگان جهان شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، به خانواده شهدا و ایثارگران ادای دین کرد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، به خانواده شهدا و ایثارگران ادای دین کرد.

‌به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همزمان با هفته دفاع مقدس، یاد و نام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و با اشاره به نقش و تأثیرگذاری امام خمینی (ره) برای پرورش نسلی که جهان را متحیر و تحت تأثیر قرار داد، اظهار کرد: امام (ره) همه ما و جهان را زنده کرد. امام خمینی (ره) نگاه جدید به جهان داشتند و تا قبل از ایشان حدود ۴۰۰ سال بود که دنیای مادی سعی می‌کرد بگوید که دوران دین تمام شده اما امام (ره) خداوند را مصدر جامعه قرار داده و نگاه‌ها را تغییر دادند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مسیر رهایی و سعادت را به انسان‌ها نشان دادند، قبل از ایشان دین اسلام در خاموشی فرو رفته بود و فقط در حوزه‌های علمیه صحبت از دین بود اما امام (ره) نشان دادند روش بی‌بدیل برای اداره کشور وجود دارد و خداوند آنچنان نفوذ کلامی در ایشان قرار داد که بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار داد و با ایستادگی در برابر مادی‌گرایی مسیر جدیدی را به انسان‌ها نشان دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به جانبازان و ایثارگران، خاطرنشان کرد: شما ایثارگران نیز در حال گام برداشتن در مسیر امام (ره) هستید و خانواده معظم شهدا و ایثارگران پرچمداران نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و نشان دادند که در این مسیر ثابت قدم هستند و فرزندانشان را در این راه تقدیم کردند.

قاضی‌زاده هاشمی از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) یاد کرد و گفت: شاید کشورهای غربی مدعی در عرصه‌های اقتصادی باشند اما هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانند مدعی شوند که می‌تواند مثل شهید سلیمانی را پرورش دهند که الگویی برای همه انسان‌های آزاده جهان شد و شما جانبازان سرافراز نیز در این مسیر هستید.

کد خبر 524282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.