تکمیل پروژه رینگ ترافیکی چهارم اصفهان تا پایان دوره ششم شورا

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شهر اصفهان سرعت انجام پروژه حلقه حفاظتی نسبت به سایر نواحی بهتر است و بخش‌های زیادی از آن برای استفاده آماده شده که امیدواریم در پایان چهار سال مدیریت دوره ششم پروژه تکمیل شود

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهر اصفهان به واسطه وسعت و جمعیت خود نیاز دارد تا بازنگری اساسی در پروژه‌های کلان آن انجام شود، اظهار کرد: در مرکز این کلانشهر با بافت فرسوده و تراکم بسیار زیاد مواجه هستیم به شکلی که نمی‌توان پروژه شاخصی انجام داد و در مرحله اول نوسازی بافت فرسوده در اولویت است.

وی افزود: در چنین شرایطی بهترین اقدام آن است که پروژه‌های محرک توسعه، به ویژه در مناطق کم برخوردار اجرا و مسیرهایی که برای تردد از شهر یا به شهر اصفهان احتیاج است، با سرعت بیشتری انجام شود.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان تاکید کرد: حلقه حفاظتی رینگ چهارم یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی اصفهان است تا ضمن سهولت در تردد خودروهای عبوری، از حریم شهر به منظور جلوگیری از حاشیه نشینی، مهاجرت‌های بی رویه و ساخت و سازهای غیر مجاز حفاظت کند.

وی اضافه کرد: پروژه رینگ چهارم یکی از پروژه‌های اساسی است که ۶۳ کیلومتر آن در شهر اصفهان و مابقی در شهرهای دولت آباد، خمینی شهر، درچه و فلاورجان قرار گرفته و با هماهنگی آنها این پروژه در حال انجام است.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان سرعت انجام پروژه نسبت به سایر نواحی بهتر است و بخش‌های زیادی از آن برای استفاده آماده شده است.

قربانی با بیان اینکه امیدواریم در پایان چهار سال مدیریت دوره ششم حلقه حفاظتی تکمیل شود، گفت: دسترسی‌های راحتی نیز در مناطق پیرامونی برای ارتباط با حلقه چهارم ایجاد می‌شود.

کد خبر 524264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.