ارائه خدمات ویژه شهرداری تهران به جامعه پزشکی

شهردار تهران در دیدار با عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ بر تعامل جدی در استفاده از ظرفیت‌های جامعه پزشکی در ارتقا سلامت مردم و همچنین بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زاکانی در اینستاگرام خود نوشت:

"شهردار تهران در دیدار با عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ، بر تعامل جدی در استفاده از ظرفیت‌های جامعه پزشکی در ارتقا سلامت مردم و همچنین بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کردند.

در این دیدار ضمن تقدیر از فداکاری‌های جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا و تاکید بر حفظ شأن و منزلت جامعه پزشکی، ضمن بیان نیازهای حوزه سلامت و رفع آنها در بهره‌مندی از جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی، بر تسهیل شرایط ارائه خدمات به آنان تاکید کردند و تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران بزرگ و انجام برنامه‌های مشترک جهت ارتقا سلامت شهروندان تهرانی را خواستار شدند.

دکتر رئیس زاده نیز در این دیدار ضمن درخواست برگزاری جلسات مشترک بین حوزه سلامت شهرداری و نظام پزشکی تهران بزرگ، بر استفاده بیشتر از امکانات و فضاهای بهداشتی-درمانی شهرداری توسط اعضای نظام پزشکی تاکید کردند و پیشنهاد کردند با تشکیل کارگروه‌های مشترک دائمی، شرایط بهبود کسب و کار جامعه پزشکی در تهران و رفع مشکلات آنها فراهم گردد. "

کد خبر 524241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.