کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به از افزایش نرخ کرایه تاکسی خطوط درون شهری گفت: در نرخ‌های جدید ۳۵هزار ریال و کمترین ۲۰ هزار ریال تعیین شده است.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد در این باره اظهار کرد: نرخ جدید کرایه تاکسی پس از تعیین در تمام خطوط به شورای شهر ارسال و مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و جهت تأیید نهایی به فرمانداری ارسال شد.

وی با بیان اینکه نرخ جدید از امروز اول مهر به تاکسیرانان اعلام شده است، گفت: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به حسن آباد، ۲.۱۹، ۳.۱۹. انتهای شهرک زاگرس، ویلاشهر، میدان انقلاب به ترمینال سقز، نایسر، خیابان مولوی به بهشت محمدی، شهرک صنعتی، ترمینال تهران به ترمینال سقز با ۳۵ هزار ریال اختصاص دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: کمترین نرخ کرایه به سایر مسیرها (هر کورس) غیر از محل‌های اعلام شده در جدول با ۲۰ هزار ریال است.

وی اظهار کرد: برچسب نرخ‌های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند.

جمشیدنژاد با اشاره به اینکه از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح ۳۰ درصد به کل مبالغ اعلام شده در تمام مسیرها افزوده خواهد شد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا هر گونه پیشنهاد و انتقادات؛ آن را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

کد خبر 524227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.