«دفاع مقدس» سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان است

سرپرست شهرداری بندرعباس گفت: دوران دفاع‌مقدس، برگ زرینی بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه‌ی تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالحسین ارجمند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف و کیان این مرز و بوم دفاع کردند.

وی از دفاع مقدس به عنوان جلوه گاه پرشکوه‌ترین حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی یاد کرد و افزود: دفاع مقدس در تداوم انقلاب میلیونی و دوران‌ساز، نقش حیاتی و ویژه دارد.

سرپرست شهرداری بندرعباس همچنین عنوان کرد: دفاع حق علیه باطل که نمود برجسته آن در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) با جانفشانی و از خودگذشتگی عاشقان وطن برای ذره ذره‌ی خاک، ناموس و کیان دین با عنوان دفاع مقدس شناخته می‌شود، درس‌های سازنده‌ای برای آیندگان دارد.

ارجمند خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس، برگ زرینی بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه‌ی تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: این ایام یادآور کسانی است که جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص نهاده و در این راه عزت‌آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم وطن کردند.

وی گفت: اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی به دل دشمن زدند، همچنان همگان برای حفاظت از سلامت، امنیت و تمامیت ارضی کشور به خط هستیم و در جبهه‌های مختلف مقابله با کووید ۱۹، تحریم‌های ناجوانمردانه، تهاجم‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب سنگربانی می‌کنیم.

کد خبر 524210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.