فرهنگ و آموزش اصفهان شاهد اتفاقات بزرگی خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتصاب آقای قاسم زاده به عنوان شهردار اصفهان که خود از خانواده بزرگ آموزش و پرورش بوده و با دغدغه‌های فرهنگی عجین است، کمک می‌کند که در حوزه فرهنگ و آموزش اتفاقات خوب و بزرگی رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز (پنجشنبه) در نشست مشترک با مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت بازگشایی مدارس، اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش امری ضروری است تا دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان تحت تقویت دینی و اسلامی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: این آمادگی در مدیریت شهری اصفهان در سطوح مختلف وجود دارد که با آموزش و پرورش تعامل داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: انتصاب آقای قاسم زاده به عنوان شهردار اصفهان که خود از خانواده بزرگ آموزش و پرورش بوده و با دغدغه‌های فرهنگی عجین است، کمک می‌کند که در حوزه فرهنگ و آموزش اتفاقات خوب و بزرگی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم همکاری‌های مفید تر از قبل با آموزش و پرورش داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد که سال تحصیلی جدید سالی پر خیر و برکت باشد و همه برای رقم خوردن اتفاقات خوب در شهر دست به دست همدیگر دهند.

نورصالحی گفت: در راستای کمک به رشد و توسعه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت با همکاری دو دستگاه شهرداری و آموزش و پرورش و تعامل میان این دو می‌توان اتفاقات خوبی را رقم زد.

کد خبر 524205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.